woensdag 30 januari 2019

Kleurenkaartenteam 2019 : 1ste schakel : Donkerblauw en goud

Goeiemorgen iedereen,
het is weer zover ! De laatste woensdag van onze eerste maand van het jaar is er weeral aan ! We 'bekogelen' iedereen met onze donkerblauw met goud kaartjes, de kleurencombo, die door Nancy werd gekozen. Een heel feestelijke combo, vrij chique vond ik het vooral. Mooi, na de feestkaartjes, om toch ook nog eens iets met bling bling te maken.
Ik maakte een schudkaartje en een 'gewoon' kaartje, altijd leuk, dat beetje extra !

Snijmallen : Internet
Schudinhoud : Action





Ook deze maand mocht ik weer rekenen op een heleboel enthousiaste deelnemers ! Wat fijn dat jullie altijd de weg naar hier vinden. Hieronder de lijst, breng hen een bezoekje en vergeet vooral niet om ook een berichtje achter te laten, want daar gaat het tenslotte om....

1.Marfien11.Colien21.Linda Crea
2.els van herck12.Gerrie22.! neke
3.Rosina13.Larissa23.Rhode
4.Crea Nancy14.Nancy-tisallemaalhandwerk24.Bep
5.Mariken15.Sarah25.Grietje's Kaartenhoekje
6.Margreet16.Jantine26.Femminde
7.chantal17.Marijke27.Yvonne Spikmans - Van Bruggen
8.Ans S.18.Ger Janne28.Angela
29. Martina's kaartjes
9.Nelleke19.Laurette
10.Ellen20.Epie
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Kom je dan weer een kijkje nemen ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

32 opmerkingen:

Sarah zei

Grappig,je gebruikte dezelfde stand als Nancy! Je gouden bloem is mooi. X

Mariken zei

Prachtige kaarten! Wat een mooie en chique kleurencombi he?!
Fijne dag, groetjes, Mariken

Je@net zei

Mooie kaarten, Martina!

Freubelmina zei

Supermooi zij je kaartjes Martina!
Ik kijk m’n ogen uit op de kaarten die vandaag blogland overstromen,wat een plaatjes zeg!
Ben vast volgster geworden en wie weet durf ik het ook een keer aan maar voor nu kijk ik even mee :-)
Lieve groetjes xx

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaartjes in deze mooie, warme kleuren!

Groetjes, Merit en Annemarie

Marfien zei

Leuk, jij koos deze keer ook voor een bloem, chique hè. De schudkaart is ook al zo feestelijk. Ook nog een mooi nieuw KKT jaar gewenst :-)

Rhodé zei

Jij hebt je heel strikt aan de kleurencombi gehouden. Prachtige kaartjes heb je gemaakt!

chantal zei

ze zijn supermooi en chique deze kaarten.
Liefs Chantal

Colien zei

Wat een mooie, chique kaarten!
Bedankt weer voor de organisatie, zo tof dat er weer zoveel deelnemers zijn en wat een gave, diverse uitvoeringen in deze kleurencombi vandaag!
grtz Colien

Margreet zei

Mooie kaartjes, Martina. Leuk idee om er een schudkaartje mee te maken!
xxx Margreet

Linda Visser - van der Velden zei

Mooi hoor en wat een hoop enthousiaste deelnemers weer! Groetjes, Linda

Bep zei

Hoi Martina,

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met de kleurencombi.

Gr.....Bep

Nicole Parmentier zei

Ik dacht er te laat aan om mee te doen en baal er best een beetje van want deze kleurencombinatie is prachtig! Jou kaartjes zijn ook weer zo leuk. Het geeft meteen iets stijlvols zo met dat goud. Gaaf gedaan!

Femminde zei

Wat een toffe kaarten Martina!! Vooral die met de bloem.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Wat een mooie kaartjes Martina!Mooie stansen en leuk die schudkaart. Was een mooie combinatie deze keer! Groetjes Marijke.

Enny zei

Wauw, prachtige en elegante kaarten, super mooi ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

ZO grappig!! Het lijkt wel of ik de kaart van Nancy zie!! Zij had alleen sterretjes in plaats van sequins. Je andere kaart is ook heel chique. Het is en mooie combinatie...

Ans S. zei

Twee prachtige chique kaarten.

Groetjes Ans

Grietje zei

Prachtige kaarten deze kleuren doen het mooi en zien er heel chique uit.

Groetjes Grietje

Ellen zei

Wat een feestelijke kaarten! Bedankt weer voor het organiseren van het KKT!

Laurespage zei

Klassevol en elegante kaarten, groetjes,
Laurette

Petra-loves-paper zei

ontzettend leuke kaarten! door omstandigheden moest ik even een kkt-pauze nemen, maar als ik al die leuke kaarten bij iedereen zie, begint het toch weer te kriebelen. volgende maand toch maar weer eens een poging wagen denk ik haha, groetjes Petra

Nancy Soetaert zei

prachtige kaarten Martina, ik vind vooral die met de bloem supermooi!
danke voor de organisatie van het KKT! Zo genieten telkens weer!
nancy

!neke zei

Super leuk !

Nancy zei

Hey Martina,

Het lijkt wel of we vooraf afgesproken hebben welke kaart we gingen maken... Maar niets is minder waar hé?
Wel, euh... Ik kan alleen maar zeggen dat ik jouw kaart erg mooi vind en die met de bloem moet er niet voor onder doen. Leuke bloemenstans trouwens... Die heb ik (nog) niet... haha!!

Op naar een volgende maand, ik ben nu al benieuwd naar de nieuwe kleur!!

En hiermee is mijn kleurenronde weer helemaal afgerond...

Liefs,
Nancy

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke kaarten Martina!! Mooie mallen heb je gebruikt.. Dankjewel weer voor het organiseren van het KKT! Lieve groetjes, Yvonne

Rosina zei

2 schitterende kaartjes Martina...vooral het schudkaartje vind ik super mooi...

groetjes Rosina

Creatiels zei

het kaartje met de bloem, was het idee dat ik wou maken, maar mijn stans gaf helaas geen goed resultaat, ik weet niet ar fout gegaan is. Maar wel blij dat bij je wel gelukt is.
knap resultaat voor beide kaartjes
en jij en Nancy hadden blijkbaar weer hetzelfde idee, gebeurt soms nog heb ik al gezien.
bedankt om de organisatie telkens weer te doen.
groetjes
Els

Larissa zei

Mooi! & bedankt weer voor de organisatie! Wat een toffe kleuren combi was het ook. Op naar februari.

Jantine zei

Wat een leuke jaren Martina, leuk met dat schudgedeelte een die andere met de pailletten. Heel geslaagd.
Bedankt weer voor de uitdaging.
Groetjes,
Jantine

Jantine zei

Geen jaren maar kaarten... zie het nu ineens, ik zit op mijn telefoon te typen

Nelleke zei

Een wat late reactie om te laten weten dat je prachtige kaarten maakte voor het KKT. Vooral de bloem vind ik supergaaf. heb hem zelf ook. hihi. Groetjes, Nelleke