donderdag 31 januari 2019

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Gebruik een label op je kaart

Goeiemorgen iedereen,
de laatste donderdag van de maand, dat wil zeggen, een nieuwe challenge wordt op jullie afgevuurd door het team '52 WTC'. We willen graag dat jullie een label op je kaart gebruiken of dat je een label maakt. Door deze uitdagingen, maak ik gebruik van spulletjes die ik wel in mijn bezit heb, maar die liggen te wachten om gebruikt te worden. Hieronder mijn voorbeeldje om jullie op het juiste pad te krijgen. Uiteraard zijn er nog andere voorbeeldjes te zien op het blog.
Wil je graag meedoen, dat kan, geef je de hele week op voor deze challenge vanaf morgen.
Vandaag kan je je wekelijkse kaart linken. Niet vergeten hoor !

Labels : Memory Box
Herten : Memory Box
Houten Sneeuwster : Eigen voorraad (een keertje op de rommelmarkt gekocht)
Touwtje : Action

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor de nieuwe uitdaging van het DT team van 'In 't Woefke'. Niet vergeten om een kijkje te komen nemen hoor !
Lieve groetjes,
Martina
x





17 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaart met die labeltjes, Martina!

Els zei

Een super leuke kerstkaart.

Sarah zei

Mooi Martina. Toffe labels!

Angela zei

Schitterende labels Martina! Leuke uitdaging!

Annerieke zei

Mooie kaart Martina! Leuk om de hertjes apart op de labels te verwerken.

Trudy zei

Wat leuk die drie labels op je kaart! Erg mooi gedaan.
groetjes Trudy

Enny zei

Oh, dat is heel mooi gedaan, prachtig, die labels op je kaart ! Groetjes, Enny

Margreet zei

Wat een mooie, chique labels!
xxx Margreet

carla zei

Een hele mooie labeltjeskaart.
Dat ziet er gezellig uit.
Groetjes,
Carla

Eri zei

Wat een leuke kaart met die glimmende labels!
Groetjes, Eri

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart ..super mooie labels een heel leuk idee!
Groetjes Doris

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart met de labeltjes,
dat heb je leuk bedacht,
Ansx

Nancy Soetaert zei

toffe kaart, ik heb die labeltjes ook, nog niet zo vaak gebruikt, je brengt me op ideetjes!
Groetjes
Nancy

Nota Bene zei

Hé, jij maakt er meteen een kaart met drie labeltjes ineens van. Heel tof hoor. Die labeltjes zijn echt super.
Groetjes, Nele

Laurespage zei

Een hele mooie en stijlvolle kaart.
Groetjes, laurette

Freubelmina zei

Wat jij zegt klopt Martina; door de uitdagingen gebruik je dingen die je vaak al hebt en nu van pas komen....ik had het vandaag met mijn geplaatste CASkaartje...leuk! Maar jouw labelkaart is ook ontzettend mooi geworden!
Lieve groetjes xx

Jantine zei

Ze zijn heel schattig, Martina.
Hertjes blijven leuk, zeker voor de kerst.
Groetjes,
Jantine