woensdag 10 juli 2019

Celebrate

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie nog een keertje een kaartje van de serie 'achtergrondjes met brusho / Sunburst'. Die moeten uiteraard ook verwerkt worden. Door de letters uit te snijden met de mal, krijg je nog een positief / negatief effect; Heb ze dan beide verwerkt in 2 kaartjes.
Hieronder de resultaten.

Achtergrond : Brusho / sunburst
Snijmal : My Favorite Things

Bij deze kan jullie dag weer lekker van start en zien we elkaar morgen terug voor een verse kerstkaart. Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





11 opmerkingen:

Je@net zei

Leuke kaarten, Martina!

Annemarie en Merit zei

Leuke kaartjes, geweldig die grote tekstballon.

Liefs Annemarie en Merit

Jantine zei

Hele leuke kaartjes en dat is altijd zo'n mooi voordeel: 2 voor de prijs van 1!
Mooie achtergrond met de brusho!
Groetjes
Jantine

Judith zei

Gaaf geworden!!!
Groetjes van Judith

Elle-Jeanne zei

Twee leuke kaartjes Martina.
Heel apart.
Groetjes, Elle-jeanne

Stampin with Liz Design zei

Heel erg mooi geworden! Ik kon nooit zo goed met brusho opschieten, vind jouw achtergrond prachtig! Misschien toch nog maar eens proberen dan! Groetjes Linda

Eri zei

Wat zijn je kaarten leuk geworden Martina! Tof die grote stoere letters en de brusho achtergrond.
Groetjes, Eri

Creanita60.blogspot.nl zei

Ze zijn gaaf geworden!
Groetjes Anita

Sarah zei

Eigenlijk ken ik brusho niet... Maar ik vind je kaartjes tof. Hier komt ook geen kaart of naaiwerk uit mijn handen, te veel kids om me heen en opruimkriebels...

GerJanne zei

Heel gaaf! Goed dat je er op tijd aan dacht om de letters op de goede volgorde ui te stansen. Het overkwam mij wel eens dat ik enthousiast letters stanste en dan later bedacht dat ik het ook als negatief had kunnen gebruiken...

Enny zei

2 heel mooie kaarten, tof gedaan ! Groetjes, Enny