donderdag 25 juli 2019

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Maak een CAS kerstkaartje

Goeiemorgen iedereen,
ondanks deze hete temperaturen, willen we jullie toch aan de knutsel krijgen deze week, met het team van '52 weeks to christmas'. Jawel, een nieuwe uitdaging rolt jullie pad op. Ineke bepaalde deze keer wat ze van jullie verwacht. Een CAS kaartje, Clean And Simple. Is voor mij niet zo voor de hand liggend, maar kijk ik waagde me er toch aan om jullie op het juiste pad te krijgen.
Vandaag kan je je gewone kerstkaartje aanmelden op het blog '52 weeks to christmas'. Wil je graag meedoen met de challenge ? Dan kan je je kaartje vanaf morgen aanmelden.
Heb je inspiratie nodig ? Geen probleem, klik dan even door naar het blog van '52 weeks to christmas', daar vind je nog wel een aantal voorbeeldjes.
Gelukkig had ik het mijne al een tijdje klaar en hoefde ik met deze hitte niet aan de 'moet' knutsel, want dat lukt op één of andere manier toch wel heel erg moeilijk de laatste tijd...
Maar kijk, hieronder mijn voorbeeldje.

Bomen : Stampin Up, gekleurd met copics, afgewerkt met glossy 3D
Sentiment : Stamping Bella
Yeti : My Favorite Things, gekleurd met copics

Ik wens jullie langs deze weg allemaal een beetje verkoeling toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een kaartje. Kom je dan weer kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






20 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina!

Els zei

Een schattig kerstkaartje.
Groetjes, Els

Trudy zei

Leuk en lief CAS kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

oooh martina wat issie schattig geworden
groetjes ellen

Eri zei

Wat een lief tafereeltje op je kaart!
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke grappige kerstkaart, Martina.
Groetjes, Elle-jeanne

Femminde zei

Wat een super leuk kerstkaartje Martina!! En ja hier lukt kerstkaartjes in de zomer maken ook niet zo goed. Ligt denk ik aan de smeltende sneeuw..
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Wat een snoezig kaartje, Martina! En lekker dat je m al klaar had liggen, want met dit weer is nauwelijks te doen inderdaad...
Groetjes
Jantine

Judith zei

Het is een prachtig kerstkaartje geworden.
Groetjes van Judith

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leukerd met dat afdrukje Martina.Mooi zoals de "balletjes" echt òp je papier lijken te liggen.
Lieve groetjes Miranda

Grietje Jansen zei

Nou, ik denk dat mijn kaartje van vandaag al geschikt is voor de uitdaging, maar een dagje te vroeg dus hihi.
Schattig kaartje heb jij gemaakt, leuke afbeelding.

Grietje

Margreet zei

Supeleuke yetikaart. Ik maak het hele jaar door kerstkaarten. Temperatuur maakt wat dat betreft niet uit.
xxx Margreet

Enny zei

Wat een schattig kaartje, heel mooi CAS ! Groetjes, Enny

Suzan zei

Wat een mooie kaart met deze stempel!
Groetjes Suzan

Suzan zei

Prachtige kaart Martina!
Groetjes Suzan

Petra-loves-paper zei

Wat een vrolijk gekleurd kerstkaartje, leuk de glossy accents op de kerstballen, groetjes Petra

!neke zei

Helemaal leuk Martina !

GerJanne zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt!

Margo zei

Heel tof CASkaartje !
Groetjes
Margo

Colien zei

Heel mooi CAS-kaartje, grappig afdrukje!
grtz Colien