maandag 15 juli 2019

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 214 : Oone 9

Goeiemorgen iedereen,
wie me al een tijdje volgt, die heeft het al een aantal keer gezien, kaartjes voor Oone. Jawel, een vaste 'klant' waarvoor een kaartje besteld wordt. Niet makkelijk, maar deze keer ben ik niet met haar interesses aan de slag gegaan, wel met iets dat ze ook wel leuk vindt. Het plaatje kleurde ik al een hele tijd geleden in, van de eerste versie maakte ik een nieuwjaarskaartje van de tweede maakte ik het kaartje voor Oone.

Afdrukje : Stamping Bella, gekleurd met ZIG
Grote letters : My Favorite Things
Tekst : Sizzix
Achtergrond : Nellie Snellen
Cijfer : My Favorite Things

VoilĂ , jullie week kan weer van start gaan. Ik wens jullie alvast een fijne dag toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x

11 opmerkingen:

Els zei

Leuke kaart met dit schattige ingekleurde plaatje.
Fijne dag, Els

GerJanne zei

Suoerleuk kaartje voor Oone. Leuk is dat als je elkaar al zolang volgt dat je dan ook familieleden, klanten ed terug ziet komen.

Sarah zei

Het is een Belgisch kaartje met de kleuren. Lief varken! Is mister inspiration er al ?
X

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Martina!

Eri zei

Wat een grappige stempel heb je gebruikt voor het kaartje van Oone!
Groetjes, Eri

Marfien zei

Feestelijk kaartje, wat krijgt ze veel cadeautjes . . .

Judith zei

Leukertje weer.
Groetjes van Judith

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke vrolijke kaart. Leuk om dat geel terug te laten komen Martina.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Leuke vrolijke kaart, Martina! En wel een uitdaging, zo'n terugkerende jarige waarvoor je een persoonlijk kaartje wilt maken.
Groetjes
Jantine

Enny zei

Oh, wat een mooie kaart, zo'n grappige stempel ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Super leuk kaartje hoor! En leuk dat je het plaatje voor twee heel verschillende doelen hebt gebruikt!Groetjes Marijke.