zaterdag 30 november 2019

Happiest birthdays with hot foil

Goeiemorgen iedereen,
jawel, vandaag twee kaartjes die ik maakte met mijn 'hot foil machine'. Het is even zoeken, maar het resultaat is toch wel heel erg mooi vind ik. Hoewel het koper niet helemaal gaaf afdrukt, stoort het me niet zo. Maar verbetering is zeker wel aangewezen. Het leuke aan deze techniek, is dat je tekst er ook meteen wat 'ingedrukt' wordt. Een beetje 'clean and simple' moet ik zeggen, maar dat mag ook wel een keertje nietwaar ?
Er valt dus niet zo veel over te zeggen...

Tekst : Hot Foil stamp Spellbinders
Kraftpapier : Blokje van Action
Hot Foil : Action

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend in en ik zie jullie graag in december terug !
Groetjes, Martina
x



12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ze zien er prachtig uit, ik heb het ook liggen en helaas nog geen tijd gehad om het uit te proberen.
Een heel fijn weekend gewenst.

Groetjes, Anita

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Martina!

Stampin with Liz Design zei

Heel mooi geworden! Heb me nog niet aan hot foil gewaagd, maar ziet er wel erg mooi uit! Groetjes Linda

karien zei

hele mooi kaartjes
Groetjes Karien

Els zei

Mooie stijlvolle kaarten met dit foil.

Gina zei

Mooi resultaat ! Groetjes, Gina

Laurespage zei

Hele mooie en fijne kaarten Martina.
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Hoi Martina,
wat een mooie kaarten heb je gemaakt met de foil machine. Inderdaad een beetje CAS, maar dat vind ik heel mooi! Leuk tussendoor, toch?

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes mooie techniek is dat kende het ook niet
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaartjes zijn het geworden, goed gelukt hoor!!

Groetjes, Merit en Annemarie

Freubelmina zei

Wat een mooie kaarten met deze bijzondere techniek Martina.
Lieve groetjes, Wilma xx

Colien zei

Heel mooie kaarten, wat een gaaf effect geeft die machine!
Had je mijn mailtje ontvangen/gelezen?? Ik hoor graag of je meedoet....
grtz Colien