zaterdag 2 november 2019

Kerst bij DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
ik weet het, het is 'nog maar' november... Toch is het wel nodig om tijdig aan je kerstkaartjes te beginnen. Naast mijn '52 weeks to christmas' reeks, is het ook vandaag kerstkaartjesdag voor het DT van 'In 't Woefke'. Ik viste deze keer mijn katjes van Marianne Design nog een keertje uit de kast. Ik vond op Pinterest wel wat leuke ideetjes, paste het een beetje aan. Hieronder de doosjeskaartjes die het geworden zijn.

Takjes : Memory Box
Poezen : Marianne Design
Cadeautjes : Gummiapan
Bomen : Marianne Design

Ik hoop jullie op deze manier op weg te helpen en lukt het om zelf aan de knutsel te gaan deze komende maand. Nog materiaal nodig ? Kom dan naar 'In 't Woefke' in Deurne. Daar kan je een heleboel kaartjes bewonderen en uiteraard je materiaal aanschaffen dat je nodig hebt.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart.
Tot dan!
Groetjes, Martina
x







13 opmerkingen:

GerJanne zei

Ach wat een leukerdjes Martina! Heel leuk idee om er gewoon en poesje in te doen met boompjes of takjes en die kadootjes op de voorkant zijn gaaf! Dit ga ik onthouden!

Els zei

Wat een schattige doos kaartjes en de katjes zijn zo lief.

Je@net zei

Super schattig, Martina!

Stampin with Liz Design zei

Heel erg leuk gedaan! Heel schattig de poesjes voorop! Groetjes Linda

Sarah zei

Zo schattig!

femke zei

Heey Martina,

dat zijn superlieve kerstdooskaartjes geworden!!!

groetjes Femke

Laurespage zei

Gewoon PRACHTIG !
Fijn weekend.
Laurette

Anita van Deur zei

So so cute!!
Fijne zondag.

Groetjes Anita

Creaellenknutselsite zei

ooooh wat een superschattige doosjes heb je gemaakt
groetjes ellen

Mieke zei

Oh wat leuk gedaan! Ze zijn zo lief! ♥

Mariken zei

Zo lief Martina, jouw kaartje bij de post! Heel blij mee, dank je wel!
Liefs, xx

Nancy zei

Hey Martina,

Die zijn super leuk geworden!

Liefs,
Nancy

Ans Gilbert zei

Wat heb je schattige doosjes gemaakt met de leuke poesjes,
Ansx