donderdag 25 mei 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
vandaag, de laatste donderdag van de maand, dus ook meteen een nieuwe challenge van het DT van '52 weeks to christmas'. Deze keer willen we 'kerstshopping' zien. Ik vond het persoonlijk heel erg moeilijk. Tot ik mijn stempelset in mijn voorraad zag zitten, ontstond het idee om onderstaande kaart te maken.
Ik laadde de auto overvol, ik denk zelfs strafbaar op die manier... 😇. Maar goed, hopelijk raken ze veilig thuis.

Stempelset : Hello Bluebird, ingekleurd met copics
Papier : Action
Sentiment : Craft Emotions

Wil jij ook graag meedoen met deze challenge ? Dat kan ! Link dan deze week je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dan brengt een DT lid je vast een bezoekje.
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag dit weekend terug voor een verse creatie.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een super leuk kaartje ondanks dat het het zo moeilijk vond. Ik dacht gelijk als ze maar niet uit de bocht vliegen met hun zwaar beladen autootje. Fijne dag.

Elly zei

Het is een gezellige kaart.
Groetjes Elly

Annemarie en Merit zei

Die hebben de auto helemaal afgeladen met ontzettend veel kadootjes voor de kerst,
een hele leuke kaart voor de uitdaging..
Lieve groetjes Annemarie en Merit.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met volgeladen auto
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met gezellig tafereeltje.
Groetjes, Caroline

Eri zei

Haha, deze diertjes hebben wel heel hun best gedaan met de kerstshopping. Het is een leuke kaart geworden.
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat een leuke kaart Martina....er is goed geshopt!
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Martina,

Leuke kaart! De auto gaat zeker thuis geraken, maar of de kado's het allemaal gaan overleven, betwijfel ik een beetje... ;o)
Het is wel weer een toffe uitdaging!

Liefs,
Nancy

!neke zei

Leuk met de wagen vol geladen !!!!
Groeten Ineke

Margreet zei

Superleuk met die overvolle auto!
xxx Margreet

Suzan zei

Schitterend kerstkaartje heb je gemaalt Martina!
Groetjes Suzan

Laurespage zei

Deze leukerds hebben blijkbaar hun cadeautjes al gevonden. Heel mooi Martina.
Groetjes en fijn weekend. Laurette

Daphne zei

Haha, nou dat denk ik ook, strafbaar!!
Maar...... je kan niet zeggen dat deze 2 niet geslaagd zijn voor hun Kerstinkopen.
Leuk hoor!!

marian zei

Een erg leuke kaart hoor met de auto vol geladen met cadeautjes.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Heel leuke kaart met zeer toepasselijke stempel voor deze uitdaging, Martina! Ik vond het ook een leuke uitdaging, maar lastig uit te voeren. Ik had wel ideetjes, maar daar had ik dan de materialen weer niet voor in huis. Gelukkig uiteindelijk plaatjes gevonden, die goed kunnen voor de uitdaging.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Wat een leukerd! is het! Die hebben even flink geshopt!