maandag 29 mei 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Patricia

Goeiemorgen iedereen,
zoals ik al zei voor het weekend, heb ik ook nu weer een double pop up kaart voor jullie. Deze was 1 van mijn eerste uitvoeringen. Ze ging richting Patricia, die 60 werd. Daar hoort uiteraard een gepaste kaart bij met een extraatje....
Tja, meer uitleg hebben jullie ondertussen niet meer nodig denk ik...

Papier : Zeer oud setje van bij Pipoos
Letters : My Favorite Things
Bloemen : Stampin Up
Wolkjes : Lawn Fawn
Sentiment : Lawn Fawn
Cijfers : My Favorite Things
Hip Hip Hooray : Creative Expressions

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam. 
Wil je je graag nog opgeven, dat kan tot vanavond.
Ik zie jullie graag woensdag weer,
groetjes, Martina
x





10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi dit papier bij dit model kaart een fleurig geheel! Fijne dag.

Nancy zei

Hey Martina,
Ze blijven leuk!!
Liefs,
Nancy

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke vrolijke kaart.
Leuk modelletje.
Groetjes Elle-Jeanne

Elly zei

Een mooie fleurige pop up kaart.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met fleurige dp en de leuke details
groetjes ellen

Diny zei

Een hele mooie kaart is dit Martina!
Groetjes Diny

Margreet zei

Supertoffe kaart!
xxx Margreet

Femminde zei

Wat een toffe kaart weer!!
Tot woensdag.
Groeten van Femminde

Caroline Cards zei

Een super mooie kaart met leuke pop-up en mooi papier!
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Jij zit helemaal in de pop-up fase hè,.
Dit is ook weer een leuk systeem met een vrolijke kaart als resultaat.