zaterdag 27 januari 2024

Big hugs

Goeiemorgen iedereen,
vandaag twee kaartjes voor de voorraaddoos. Ook deze afdrukjes zaten in de doos 'heel leuk, ik gebruik ze ooit wel eens'. Zelfs het hele kaartje had ik ook al gemaakt, bekleed met het dessignpapier. Het afdrukje moest dus enkel nog het kaartje vinden en dat heeft het dus bij deze gedaan. De juiste kleur van het papier op het hartje te krijgen, was niet eenvoudig met de copics, maar ik vind persoonlijk dat het aardig in de buurt komt.
Dit model van kaartje heeft me in een zomervakantie ook de nodige berekeningen bezorgd om het goed te doen uitkomen en het extra flapje aan te brengen, zodat je meer plek hebt om wat te schrijven.

Papier : Action
Afdrukje : Me to you
Grote HUG : Penny Black
Sentiment : Stampin Up

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe. Ik zie jullie heel graag maandag terug voor een persoonlijke kaart,
tot dan!
Groetjes, Martina
x





10 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,
Waaw!! Super leuke kaart is dit!
Tof model en tof in deze kleuren...
Fijn weekend!
Liefs,
Nancy

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje. Vind de kleuren heel erg mooi!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de schattige stempeltjes
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Aww wat het zijn echte knuffel beren. Hele mooi kaart.

Daphne zei

Heb je dit zelf uitgerekend en bedacht??
Wat een leuk model, de verrassing van het draaien is leuk!

Cinderella zei

Hallo Martina,
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt ze zijn super cute en een gaaf model.
Fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Eri zei

Twee leuke kaarten in dit modelletje.
Groetjes, Eri

Ellen zei

Prachtige kaartjes maakte je…gaaf model ook!
Ja en de kleur heb je goed weten aan te passen…top hoor !
Fijn weekend, groet Ellen

GerJanne zei

Wat ontzettend gaaf weer Martina! EN die kleurencombinatie is super.

Colinda zei

Echt geweldig!! Je hebt dit schattige afdrukje prachtig gekleurd en het hart past zo mooi bij het designpapier!