maandag 8 januari 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Nancy

Goeiemorgen iedereen,
een hele tijd geleden was Nancy jarig. Ze mocht 58 kaarsjes uitblazen. Omdat ik weet dat ze van kleur houdt, maakte ik voor haar een kleurrijk kaartje. Uiteraard mocht een 'actief' gedeelte niet ontbreken. Want, wat maak je voor een doorgewinterde kaartjesmaakster ? Daar moet toch wel iets extra aan toegevoegd worden, nietwaar ? 
Daarom deze pop up twist card. Het modelletje ben je al eerder tegengekomen op mijn blog. Uiteraard volgen er nog wel heel wat exemplaren... 😇

Papier : Lost and Found (heel oude blokjes)
Vlaggenlijn : Joy
Grote letters : Stampin Up
Hoera : Carlijn Design

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse creatie,
tot dan !
Groetjes, Martina
x





6 opmerkingen:

Daphne zei

Haha, moeilijk is dat hè, kaartjes maken voor een kaartrnmaakster!
Deze valt goed op, weet ik zeker, het blijft leuk, zo'n verrassing in de binnenkant.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke extra's erin dat doet Nancy ook altijd
groetjes ellen

Eri zei

Een leuke kaart met een feestelijke buiten en binnenkant!
Groetjes, Eri

!neke zei

Weer helemaal leuk !
groeten Ineke

Elly zei

Het is een zeer mooie kaart voor de jarige.
Groetjes Elly

Nancy zei

Hey Martina,
Moet je nu aan iedereen laten weten hoe oud ik geworden ben?? Hahaha!!
Ben er tevreden mee hoor! Leuke kaart is in dank aangenomen.
Liefs,
Nancy