maandag 15 januari 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Charles

Goeiemorgen iedereen,
vandaag is het maandag, dus een persoonlijke kaart op het menu. Om jullie week goed op te starten, laat ik jullie onderstaand kaartje zien dat richting Charles ging. Hij werd onlangs 60 jaar. Daar hoort uiteraard wel een kaartje bij. Ik maakte er nog eens een leuke binnenkant van. Die heb je al een keertje gezien. Door dit te doen, kan je je permitteren om de voorkant dan vrij sober te houden, nietwaar ? 😇
Er is gebleken dat mannen geen 'mooie' kaart willen, maar wel een 'interessante' kaart 😏. Daarom een staaltje 'techniek' in verwerken helpt altijd. 

Papier : Marianne Design
Letters : Alexandra Renke

Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijne week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart. Kom je dan weer even piepen ? 
Tot woensdag !
Groetjes, Martina
x




8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig model en ook heel stoer deze kaart! Fijne dag.

Elly zei

Een mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de stoere uitstraling
groetjes ellen

Freubelmina zei

Oja deze maakte ik ook eens en mijn man -die best technisch is- heeft hem vol bewondering bekeken hoe deze dan in elkaar zat hihi. Deze kaart voor de jarige Charles heb jij mooi gemaakt en zo persoonlijk met zijn naam én leeftijd erop, top!

Nancy zei

Hey Martina,
Daar gaat Charles blij mee zijn, toffe persoonlijke kaart.
Moet er ook dingend eentje maken met '60'... Nog 3 dagen en manlief zit mee in 't clubke...
Ik nodigde je gisteren in de WhatsApp al uit om met de bloemen te komen spelen/werken, maar denk dat het niet duidelijk was... Jij moet natuurlijk niet komen shoppen hé!
Liefs,
Nancy

Ans Gilbert zei

Een echte mannenkaart, een gave binnenkant en ook een leuke voorkant,
Groetjes,
Ansx

GerJanne zei

Wat een leuke theorie dat mannen een interessante kaart willen!
Zou maar zo eens kunnen. En ik denk dat jij voor Charles zeker en interessante kaart hebt gemaakt!

femke zei

Heey Martina,

dat is een leuke mannenkaart geworden en misschien dat dit voor veel mannen geld is dat is zeker niet voor alle mannen hoor. Sommigen houden wel van een voor ons "mooie" kaart.

Groetjes Femke