maandag 23 september 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Dirk

Goeiemorgen iedereen,
in juni werd mijn partner 60. Daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Ik gebruikte de snijmal van Studio Light. Die bestaat oorspronkelijk uit 3 flapjes. Vermits ik er 4 nodig had om de naam er op te krijgen, paste ik de snijmal aan en werd de kaart langer. Het nadeel van dit, is dat hij niet meer in een gewone lange envelop past, dus moest ik er zelf eentje maken. Nu voor deze kaart was dat niet erg, deze gaf ik gewoon zelf af. 

Letters : Crea Motions
Sentiment vooraan : Boekenvoordeel
Papier : Marianne Design
Model kaartje : Snijmal gebruikt van Studio Light
Letters binnen : Marianne Design

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam.
Je kan je trouwens nog tot vanavond opgeven indien je dit nog niet gedaan hebt.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x







3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Vind het zo`n gaaf model je kaart erg leuk in deze kleuren.

Elly zei

Echt een superkaart!
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het gave patroon
groetjes ellen