maandag 30 september 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Rapha

Goeiemorgen iedereen,
of ik een geboortekaartje voor Rapha wilde maken ? Jawel ! Toch was het een hele uitdaging om dicht bij het originele kaartje te blijven. Vermits ik niet zo mooi kan tekenen, werd het babymandje vervangen door een 'wasmandje'. Dat vulde ik met sokjes. De tak versierde ik met de bijna allerkleinste bloemetjes die ik in mijn bezit heb. De naam sneed ik uit met mijn Cameo. Altijd welkom om hier gebruik van te maken, zo blijft het lettertype mooi terugkomen om de zelfgemaakte kaart. 
De opdrachtgever tevreden, de ontvanger kende ik niet, maar hopelijk werd het kaartje daar goed ontvangen.

Takje : Marianne Design
Bloemetjes : Marianne Design
Sentiment : Marianne Design
Sokjes : My Favorite Things
Naam : Silhouette

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam.
Hopelijk heb je weer zin om mee te doen !
Tot dan,
groetjes, Martina
x


2 opmerkingen:

Eri zei

Wow prachtig! De naam komt zo mooi uit met dit lettertype. Wat een supermachien!
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een gaaf idee een mandje met sokjes
groetjes ellen