woensdag 25 september 2024

Kleurenkaartenteam : Okergeel met petrol blauw

Goeiemorgen iedereen,
vandaag is het de laatste woensdag van de maand. Daarom neemt het kleurenkaartenteam even blogland over als jullie het niet erg vinden ? Deze keer krijg je een kleurencombo die deels door mij en door Chantal gekozen werd. We gingen voor okergeel met petrol blauw. Ik ging nog eens aan de slag met mijn favoriete stempelset. Deeltjes die ik nog niet gebruikt heb, krijg je hier uiteindelijk te zien.
Ik maakte er binnenin weer een interactieve kaart van, altijd wel leuk, denk ik dan. Dit systeem vond ik ook weer op internet.

Stempelset : Concord 9th
Letters binnen : Action
Papier : Studio Light

Uiteraard ben ik niet alleen hier. Een heleboel deelnemers, sloten zich weer aan om met deze kleurencombo aan de slag te gaan.
Hieronder de lijst, breng hen allen een bezoekje en vergeet vooral niet om een reactie achter te laten, dat is voor iedereen fijn.


Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Komen jullie dan weer even kijken ? 
Tot dan!
Groetjes, Martina
x







Geen opmerkingen: