zaterdag 11 mei 2013

Communiekaartjes deel 3

Goeiemorgen iedereen,
Vandaag krijg je nog wat communiekaartjes die ik maakte op bestelling. Voor jongens, niet altijd makkelijk dus.... Maar kijk, de kaartjes zijn de deur uit en bij de personen in kwestie aangekomen dus kunnen ze op mijn blog.
Stempels : Iris, ingekleurd met copics
Papier : Parcel
Sentiment : Griet Bertels; andere zelf gemaakt met de computer
Alles afgewerkt met touwtje en knoopjes
Ik wens iedereen een heel erg fijn weekend toe, voor de mama's, fijne moederdag morgen,
groetjes, Martina
x



21 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi,
Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Leuk en stoer voor jongens, prima geschikt naar mijn idee, al ben ik niet katholiek dus geen kenner.
Groetjes Saskia

Els zei

Dit zijn weer pracht kaartjes voor de jongenscommunie. Mooi van kleur en ingekleurd. Ze zien er lief en toch wat stoer uit.
Fijne dag en groejes, ELs

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ze zijn helemaal SUPER Martina, vrolijk van kleur en echte jongenskaarten.

groetjes jolande

Anoniem zei

Prachtige kaarten en mooie kleuren heb je voor de kaarten gebruikt.Groetjes Joke

Marjan zei

Vind ze heel gaaf, vooral die met de cirkel spreekt me erg aan!

Hanny zei

Wat heb je dit weer knap gemaakt, ziet er mooi en stoer uit, echt iets voor een jongen.
liefs Hanny♥

Anita Meijer zei

Wat zijn ze weer schitterend Martina, prachtige kleuren heb je weer gebruikt.
Liefs van Anita

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Jongens- en mannenkaarten is steeds wat zoeken hé, want ja je plakt er bij hen geen bosje bloemen op hé :-)

Maar jij hebt deze tof gedaan, en die van die lego, vind ik helemaal geweldig !
En wat een geluk dat het die dag nog mooi weer was hé!!

Groetjes, Jaimie

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Martina.

Liefs Riet.

Trijntje zei

Wat supermooie jongenskaarten. Je hebt prachtige stempelafdrukjes gebruikt. Heel mooie kleuren ook. Prachtige papier combi. Groeten TRrijntje

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Wat zijn ze leuk geworden je jongens-communiekaartjes, leuke afdrukjes en lekker stoer afgewerkt..heel mooi.Liefs van Ans

Rosina zei

Hele leuke communiekaartjes Martina....leuke inspiratiekaartjes weer voor mij ...ik moet er ook nog enkele maken...tegen eind deze maand...

groetjes Rosina

Carola zei

Leuke stoere jongenskaartjes! Ik heb ook je creaties van de laatste weken bekeken, schitterend zijn ze geworden!
Groetjes Carola

Anke zei

Hele leuke stoere kaartjes zeg.
liefs Anke

Wishcraft zei

Cute images and love the bright colours, fab cards :o) Hugs, Lisa x

Enny zei

Heel leuke jongenskaarten Martina ! Groetjes Enny

Ellen zei

Perfecte jongenskaarten! En het is niet altijd eenvoudig om die te maken ;)
Groetjes, Ellen

CreaSjouk zei

Mooie kaarten!
Groetjes Sjoukje

Ans S. zei

Prachtige jongenskaarten in hele mooie en vrolijke kleurtjes.

Groetjes Ans

anncreatief zei

Wat een beauty weer!
Liefs anneke

Nancy zei

Hey Martina,

Super leuke communiekaartjes!! Super kleurencombinatie!! Echt stoer voor jongens!!

Liefs,
Nancy