vrijdag 10 mei 2013

Lego lentefeest !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je een creatie dat ik gisteren kon afgeven aan... je raadt het al, Thijs ! Hij deed gisteren zijn lentefeest waar we op uitgenodigd waren. Het was mooi weer, leuk gezelschap en lekker eten,... meer hoeft dat niet te zijn. Zijn thema was LEGO. Dat is natuurlijk niet moeilijk om te verwerken.
Het werden, LEGO doosjes, gevuld met geld geplooid als visjes; een LEGO kaart en een LEGO envelop. Hij was heel blij en wij dus ook =)
Papier : Gewoon gekleurd papier; ronde pons van EK succes, bewerkt met Distress Ink en witte gelpen
Letters Thijs : My favorite Things
Sentiment buitenkant : Griet Bertels
Sentiment binnenkant : Elke Verschooten
Ik dank jullie allemaal voor jullie bezoekje en tot morgen voor een nieuwe creatie !
Nog een heel erg fijne laatste werkdag of vrije dag.
Groetjes, Martina
x





21 opmerkingen:

Els zei

Schitterend schitternd mooi heb je dit gemaakt Martine en kan me voorstellen dat Thijs het een mooi kado vond. Wat leuk dat je proficiat uit de blokken laat komen.
Leuk idee ook.
Fijn weekeinde en groetjes, Els

corryskaart zei

Hoi Martina
Je doet mij iedere keer verbaasd doen staan want wat is dit een leuk en origineel cadeautje
Groetjes van corry

femke zei

heey martina,

dat ziet er supergaaf uit zeg!!!

groetjes femke

nicolet zei

Ooh die is echt super!!
Groetjes Nicolet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat gaaf!!!!, leuk ook hoe je het geld hebt gevouwen, Thijs zal hier vast blij mee zijn.

groetjes jolande

Nancy zei

Hey Martina,

Super gedaan!!!
Echt geweldig idee, zo met die blokjes!!!

Liefs,
Nancy

Hanny zei

Wow, wat is dit een schitterende creatie zeg! wat een werk maar wat een kunststuk. Ik sta ervan te kijken dat je dit zo gemaakt hebt, ik vind het echt geweldig, zo mooi. Wat zal hij er blij mee geweest zijn,en dan dat geld zo leuk gevouwen, dikke 10 hoor!
liefs Hanny♥

Ellen zei

Gaaf gedaan Martina!
Liefs, Ellen

Lia zei

Wat is dit ontzettend gaah gemaakt zeg, super,
groetjes Lia

Marjan zei

Erg apart en origineel cadeau, heel gaaf Martina! Leuk dat geld zo vouwen!

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Hoi Martine,
Wat een leuk idee ik kan begrijpen dat hij daar blij mee was is echt een super kaart en dan heb ik het niet over de inhoud dat zal natuurlijk ook wel aanvaard zijn.
Liefs Rianne

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een super gaaf en origineel kado, zoooo leuk!

Anita Meijer zei

Wat superleuk gedaan zo Martina, ik vind het helemaal geweldig en dat zal hij vast en zeker ook hebben gevonden, super.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Het lijkt net echt Lego. Leuk! Groetjes, Nelleke

Marian zei

Wat gaaf en je bouwwerk super hoor

Groetjes

Ans Gilbert zei

Hoi Martine,
Wat mooi gedaan, lijkt net echt en de geldvisjes vind ik super..Liefs van Ans

Riet zei

Dit is echt geweldig Martina,super gedaan.

Liefs Riet.

GerJanne zei

Wauw Martina,
wat zal die Thijs opgekeken hebben! Wat een geweldige creaties in het thema Lego. Daar heb je vast heel wat uurtjes in zitten! De visjes zijn ook super zeg!!
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Wat ziet dat er gaaf uit, Martina, super leuk gemaakt!

Enny zei

Wauw, da's super ! Wat een tof idee, prachtig gedaan ! Groetjes Enny

Beisforbeauty zei

Knap gedaan

Liefs cindy