vrijdag 31 mei 2013

Spelen met Dylusions...de resultaten

Goeiemorgen iedereen,
vrijdag, nieuwe kaart... De maand mei helemaal voorbij, nu wordt het echt serieus aftellen naar het einde van het schooljaar ! Nog zware dagen liggen voor de boeg (zowel op het werk, als thuis). Niet echt mijn favoriete maand....
Een aantal weken geleden, mocht ik bij Chantal met haar Dylusions aan de slag. Voor haar werkt deze als een soort van microbe, want ze kan er maar niet mee ophouden =) Ook ik mocht het een keertje proberen. In Zeist maakte ik reeds een probeersel (was er helemaal niet tevreden van....), verwerkte de label in een kaart, dat was al iets beter... (zie laatste foto's).
De eerste is een mannenkaart, de tweede voor moederdag, die Chantal dan ook een keertje namaakte en reeds gepubliceerd heeft een tijdje geleden. Het was leuk, een keertje iets anders doen dan inkleuren en gewoon stempelen.
Kleur : Dylusions
Stempels : mannenkaart : Justrite, Technique Tuesday, Artemio
                  vrouwenkaart : Stampendous, Kaiserkraft, Stampin Up
Sentiment : Woodware, gedrukt met Staz On op melk papier
Langs deze weg wil ik iedereen nog bedanken voor de toffe medewerking van het kleurenkaartenteam ! Dankzij jullie blijft de laatste woensdag van de maand een dag om naar uit te kijken !
Tot morgen voor een verse Stampfairy kaart,
groetjes, Martina









16 opmerkingen:

Els zei

De moederdagkaart vind ik heel erg mooi en de birthday kaart is ook mooi gemaakt Martina.
Succes voor de komende maand en dat zal je vast wel lukken.
Groetjes, Els

Louise zei

Nog nooit mee gewerkt, maar het lijkt me wel leuk om te doen. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig! Enne sterkte de komende tijd.

gr.LOuise

Anke zei

Prachtige gemaakt
liefs Anke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaartjes Martina, vooral de middelste vind ik prachtig, ik vind het heerlijk om met de Dylusions te werken en heerlijk vieze handen te krijgen, het is jou ook goed afgegaan.

groetjes jolande

Marjan zei

Artistieke kaartjes met de spray! Leuk is dat werken met zulke materialen! Ik vind ook de middelste de mooiste, maar de anderen mogen er zeker ook zijn.

Marianne zei

Geweldige resultaten. Ik vind ze allemaal prachtig. Ik houd wel van wat fellere kleuren :-)
xxx Marianne

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Moet wel even aan de felle kleuren wennen en..vind je 3-delige de mooiste..liefs van Ans

Ellen zei

Dat is even heel iets anders dan normaal. Maar wel super leuk. De felle kleuren passen wel bij het zonnige weer van vandag.
Groetjes, Ellen

Carola zei

Is weer eens iets anders, mooie felle kleuren. Deze techniek ken ik nog niet maar het ziet er mooi uit.
Groetjes en een prettig weekend, Carola

Aleida zei

Hele mooie kaarten. Je hebt een mooi resultaat van al je spuitwerk.
groetjes,

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Nog nooit van gehoord, maar ze zijn wel leuk geworden. Speciale kaarten zo !

Groetjes, Jaimie

Anita Meijer zei

Wat ziet dit er weer supermooi uit Martina, ik vind het helemaal top.
Liefs van Anita

Renate zei

Zo heb je wel iets aparts. Ik heb nog nooit hiervan gehoord, maar ik vind het wel prachtig.

Groetjes Renate.

maria's knutselplezier zei

Heel speciaal en artistiek!!!Daar hou ik wel van!!

Groetjes
Maria

Riet zei

Prachtig gemaakt Martina.

Liefs Riet.

Karin zei

Prachtige kaarten, heerlijke kleuren!
Groetjes karin