zaterdag 4 mei 2013

Huwelijk !

Goeiemorgen iedereen,
weekend ! Lekker druk weekend, vol met afspraken én een huwelijksreceptie ! Hopelijk blijft het vandaag dus een beetje mooi weer.... Het gemaakte trouwkaartje staat hieronder te pronken.
Het idee broeide al een tijdje, eindelijk iemand die trouwde, dus kon het idee 'uit de kast' =)
Het werd een schudkaartje, maar ipv een mica stukje te gebruiken, gebruikte ik een stukje organza lint, daarachter vulde ik het hart met kleine hartjes.
Krullen : Lost and found, afgewerkt met gekleurde plakparels
Hartjes met strikje : Memorie Box
Sentiment op melkpapier gedrukt : Joy
Hart : Sizzix
Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe en tot maandag, voor een verse kaart !
Bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes, Martina
x



17 opmerkingen:

Els zei

Wat een schat van een kaart en wat leuk dat je het met organzalint hebt gedaan. Heel schattig die kleine hartjes aan 'touwtje' en de pareltjes.
Ik wens je ook een heel fijn weekeinde en groetjes, Els

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig stijlvol kaartje.
leuk idee om het mica te vervangen voor het organzalint,

groetjes jolande

Riet zei

Een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

angeleef zei

Ik zal toch eens dringend aan de schudkaarten moeten, hoor. Elke keer ik ze zie, vind ik ze leuker en leuker. En dit idee is helemaal te gek! En die Memory Box hartjes heb je ook zo leuk verwerkt!
Groetjes
**Evi**

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Wat een leuk idee, een schudkaart met organzalint, ziet er prachtig uit, die hartjes met strik zijn ook super,ik gebruik ze zelf ook graag..pracht van een kaart.
Fijn weekend,liefs van Ans

Ellen zei

Supermooi gedaan...heel apart met het lint. Als je het goed vindt ga ik het ook eens uitproberen!
Grijs met rood vind ik ook zooooo mooi!
Liefs, Ellen

Marjan zei

Superkaartje! Leuk dat schudgedeelte en de kleine hartjes aan het strikje.
Volgens mij blijft het mooi een aantal dagen, dus geniet ervan.

Monique zei

Knappe kaart Martina!!!

Marian zei

Stijlvolle prachtige kaart
Groetjes

Cornelie zei

Gek op schudkaartjes! Leuke kaart! Mooi ook het randje vellum!

Rosina zei

Heel mooi romantisch kaartje Martina...wat leuk om voor dat hart organzalint te doen....en dan die kleine hartjes erin...PRACHTIG!!!!

groetjes Rosina

Aartje zei

Hallo Martine, ik ben net volger bij je geworden en wat een schitterende trouwkaart is dit. Mooi zoals je het schudgedeelte hebt verwerkt.
Groeten, Aartje

Hanny zei

Wow, dit ziet er superleuk uit, mooie kleuren ook.fijn weekend, liefs Hanny♥

Enny zei

Een prachtige kaart en wat een leuk idee met dat lint !! Groetjes Enny

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Geweldig. Ik ben ook bezig met een trouwkaart. Mag opschietn, maandag is de bruiloft al.

Je@net zei

Prachtige kaart, Martina.
Fijn weekend gewenst!

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Leuk gedaan zo, lieve kaart.

Groetjes, Jaimie