vrijdag 3 mei 2013

Stampfairy : Donny Babyboy

Goeiemorgen iedereen,
wat een reacties van jullie uit in de loop van deze week ! Ik heb ze met heel veel plezier gelezen, dank je wel allemaal !!
Vandaag vrijdag, dus Stampfairy. Ik stel u voor : Donny Babyboy, maar kan ook perfect dienen voor meisjes vind ik, nietwaar ?
Digi : Stampfairy, Donny Babyboy, ingekleurd met copics
Papier : Blokje van bij Boekenfestijn
Lint : Stampin Up
Letters en vlaggenlijn : My Favorite Things
Sterren : Artemio
Wil je ook nog leuke digi's of een freebie ? Klik dan lekker door naar de site van Stampfairy. Op de blog vind je nog mooie voorbeelden van andere DT leden.
Ik wens iedereen nog een heel fijne afsluiter van de werkweek en tot morgen, voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x


14 opmerkingen:

Ghea zei

wat een schattige stempel, je hent er een schitterend kaartje van gemaakt klasse.
Liefs ghea

Ellen zei

Mooi gedaan Martina....heel apart!
Liefs, Ellen

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Schattige digi en wat een snoezig,guitig babykaartje heb je gemaakt..Fijn weekend, liefs van Ans

PIKO hobbyblog zei

Kan inderdaad voor zowel een jongen als een meisje vind ik.
Het is een heel schattige kaartje geworden.
Groetjes,
Pia

Henriëtte zei

Wat een lief babybeertje en wat heb je er een schattige kaart mee gemaakt.

Groetjes Henriëtte

Marian zei

Wat een prachtige kaart weer.
Groetjes

Barbara GR zei

Gorgeous card Martina!
Hugs
Barbara GR

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

donny babyboy is zo schattig en kan inderdaad ook voor een meisje, mooi kaartje.

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi martina
wat heb je er een schatje van gemaakt,erg mooi gekleurd en een leuke kleurencombi!
groetjes
corry

Anoniem zei

Wat een lieve stempel en zo mooi ingekleurd.Prachtig geheel Martina en sorry van deze keer kan ik niet meedoen met de KKT volgende maand hoop ik weer mee te doen.Fijn weekend en groetjes Joke

CreaSjouk zei

Wat een prachtig kaartje!
Groetjes Sjoukje

Aleida zei

Lief stempeltje en lief kaartje!
groetjes,

Anita Meijer zei

Wat is die weer schitterend Martine, ik vind het een toppertje geworden.
Liefs van Anita