maandag 13 mei 2013

Voor de liefste moeder

Goeiemorgen iedereen
een nieuwe week, een nieuwe kaart....
Mag ik jullie voorstellen, kaartjes op bestelling voor moederdag van gisteren. De kleine stempeltjes liggen al eeuwen in mijn kast, zonder gebruikt te worden en eindelijk, zijn ze verlost. Dit werd het resultaat.
Stempels : Inkadinkado, gedrukt met Stampin Up inkt, afgewerkt met pearl pen
Sentiment : Freebie van op internet
Afgewerkt met touwtje (Boekenvoordeel) en een bedeltje.
Ik wens iedereen een heel erg fijne werkweek toe en tot woensdag voor een nieuwe kaart !
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x

27 opmerkingen:

Mariken zei

Wat zijn ze gaaf! Jij hebt mooie stempels in je kast liggen...leuk is dat!
Groetjes Mariken xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend!!!!

groetjes jolande

Els zei

Dit is weer zo'n mooie kaart en wat fijn dat de kleine stempeltjes eindelijk zijn gebruikt. Het resultaat vind ik bijzonder mooi en ga ik vast ook eens doen.
Fijne dag en groetjes, Els

Lia zei

Super, wat een mooie stempeltjes en wat een gaaf idee,
groetjes Lia

Anoniem zei

Wauw,wat is deze kaart prachtig.Mooie kleur heb je ervoor uitgekozen.Groetjes Joke

Hanny zei

Wow wat is dit prachtig gemaakt. Ik heb ook van die kleine stempeltje en heb ze nog nooit gebruikt (schaam....) nu weet ik wat voor moois ik er mee kan maken, super.
liefs Hanny♥

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart Martina en fijn om te lezen dat ik dan toch niet de enige ben die spullen pas na heeeeeeeeele lange tijd pas voor het eerst gebruikt.

groetjes Henriëtte

crealinedance zei

Hoi hoi Is mooi geworden.gr.Nel

Ans Gilbert zei

Hoi Martine,
Ook ik heb die setjes nog liggen en..nooit gebruikt, jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt..Liefs van Ans

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Dit is weer een prachtig kaartje heel mooi afgewerkt.
Liefs Rianne

Marjan zei

Mooi! Leuk dat je de stempels nu kon gebruiken.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Ellen zei

Wat leuk zijn deze stempeltjes! Maar goed dat je ze van je kast af hebt gehaald om te gaan gebruiken ;)
Groetjes, Ellen

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een lieve mama-kaart!!
Je mag me het sentimentje wel een keer bezorgen!! ;o)

Heb gisteren van mijn 4 kids heel origineel, de 4 verschillende kaarten van in de Carrefour gekregen, gewoon publiciteitskaartjes die daar lagen, maar super mooi... Lief ze...

Liefs,
Nancy

Miranda Mols Stampin Utopia zei

mooi kaartje voor je mama

Hanneke zei

Wow, mooi gemaakt zeg! Zulke kaarten zin inderdaad ideaal om wat kleinere stempels bij te gebruiken. Mooie kleurtjes heb je gebruikt. Groetjes, Hanneke

Marian zei

Prachtig je kaart en heel leuk de kleine stempels
Groetjes

GerJanne zei

Hoi Martina,
wat een supermooi kaartje met die vlakverdeling en de stempel zo prominent aanwezig!
Groetjes,
GerJanne

Annerieke zei

Mooie kaart Martina! Erg leuk met de stempels.

Groetjes Annerieke

Christine zei

Knap gedaan met de kleine stempeltjes! Mooi zijn ze hoor, zeker nog eens gebruiken want het resultaat mag er wezen!!
Liefs
Christine

Cornelie zei

Super mooi resultaat!!

Ellen zei

Supermooie en aparte kaart!
Liefs, Ellen

chantal zei

Wat een knappe kaart voor Moederdag
Xxx chantal

Trijntje zei

Wat leuk heb je deze kaart gemaakt Martina. Heel mooi met de stempeltjes zo. Groeten Trijntje

Anita Meijer zei

Wat een schitterend moederdagkaartje Martina, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

maria's knutselplezier zei

Schitterend kaartje , echt top!!!

Groetjes
Maria

Enny zei

Wauw, een heel mooie kaart ! Groetjes Enny