vrijdag 19 juni 2015

Crealies !

Goeiemorgen iedereen,
de week loopt alweer ten einde. Het einde van de examens begint stilletjesaan dichterbij te komen. Dan wordt het nog in spanning wachten op de eindbeslissingen, ben benieuwd...
Om de week af te sluiten, heb ik voor jullie twee gelijkaardige kaartjes. Op Art Specially kocht ik bij Crealies, deze leuke mal. Wie mij een beetje kent, weet dat ik van verschillende vormen hou van kaartjes, daarom was de beslissing om deze mal aan te kopen, heel erg snel gemaakt. De plaatjes lagen al een tijdje te wachten, en kijk, hieronder het resultaat.

Mal : Crealies
Happy Birthday en cadeautjes : Joy
Afdrukjes : Lily Of The Valley, ingekleurd met Distress Inkt
Papier komt van verschillende blokjes.

Ik wens iedereen een heel erg fijne afsluiter van de werkweek en tot zondag, voor een verse kaart.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x





15 opmerkingen:

Je@net zei

Ontzettend leuke kaart, Martina!

Anoniem zei

Superleuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Els zei

Dat zijn hele leuke kaartjes in een bijzondere vorm.
En wat ene pracht papier ook voor deze kaartjes.
Een goed weekeinde en groetjes, Els

Ellen zei

Gaaf zeg, deze mal! Inderdaad echt iets voor jou. Levert twee toffe kaarten op.

Ghea zei

Twee prachtige kaartjes mooie mal heb je gebruikt heel erg leuk Martina
Liefs Ghea

Misseke zei

DAt zijn 2 prachtige kaartjes geworden Martina - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

franicsa zei

Die beren blijven toch zeer leuk op een kaart he .
Tof duo .
Groetjes,
Francisca

Petra-loves-paper zei

wat zijn ze weer geslaagd, ja.. ik heb ook staan kijken naar die mal, maar twijfelde nog. Nu ik zie wat voor leuks je er mee maakt, denk ik dat ik nog maar gauw naar crealies ren om er ook één aan te schaffen...

Anoniem zei

Wat een schatjes Martina!
Groetjes en fijn weekend,
Liselot

corryskaart zei

wat en gave kaarten en ook ik stond bij crealies maar durfde niet te kopen bang dat ik er geen wijs uit kon worden:-))maar nu zie ik jou gave kaarten dan ga ik toch nog eens kijken hihi
groetjes corry

Anoniem zei

Een ontzettend leuk, speels model.
De lieve stempeltjes heb je heel mooi ingekleurd.

GerJanne zei

Hoi Martina
wat een gaaf model is dit! Ik heb hem nog niet eerder gezien.
Heel mooie kaartjes heb je ermee gemaakt!
Groetjes,
GerJanne

Sue from Oregon zei

What a fun card!!!!

Sarah zei

Wat een leuke kaartjes !!! Succes met alles !
Liefs ☆ Sarah ☆

Diny zei

Schitterend gedaan Martina...prachtig!
Groetjes Diny