maandag 1 juni 2015

Elke maandag een zeer persoonlijke (beetje rare) kaart (12) : Jeanine

Goeiemorgen iedereen,
vandaag 1 juni, eerste maandag van de maand. Nu beginnen we echt af te tellen. Het wordt spannend (voor mij en de kids !)
Maar kijk, om de traditie even verder te zetten, heb ik voor jullie nog een persoonlijke, rare kaart op het menu. Hieronder een bestelling van een collega voor een vriendin van haar. Tja, zul je denken, 21 jaar en kabouters ??? Wat is hier aan de hand.
Blijkbaar gaat het hier over een inside joke. Jeanine heeft blijkbaar iets met kabouters (kleuterjuf), daarom dit kaartje.
Ben nog eens gaan snuffelen in mijn digi's van Stampfairy, deze leende zich helemaal voor dit kaartje.

Afdrukje : Stampfairy, ingekleurd met copcis, bewerkt met witte pen
Letters en cijfers : My Favorite Things
Sentiment : ??
Gras : Pons Fiskars

Ik wens iedereen een heel erg fijne start van de werkweek toe en tot woensdag, voor de verse oproep van het kleurenkaartenteam !
Bedankt voor je bezoekje en reacties,
groetjes, Martina
x


12 opmerkingen:

Anoniem zei

Eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Je@net zei

Wat een super leuke kaart!

!neke zei

Origineel !

corryskaart zei

vind je kaart juist zo leuk omdat ie zo persoonlijk is, erg vrolijk en grappig
groetjes corry

franicsa zei

Wat een leukert is deze kaart geworden .
Groetjes,
Francisca

Ellen zei

Geweldig raar kaartje! De afdrukjes zijn hartstikke leuk en mooi gekleurd ook.

Misseke zei

Een superleuke kaart heb je weer gemaakt Martina - super gedaan.

Groetjes,
Misseke

Ilse zei

Oh deze is zo mooi! ik ben dol op paddestoelen ;-)
Groetjes
Ilse

Diny zei

Ik vind hem gaaf Martina!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Leuke kaart met die lieve kabouter erbij.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk met al die paddenstoelen met stippen.

Groetjes, Astrid.

Angelique zei

Hij is juist superleuk, mooi gemaakt. Je HB kaart is zo mooi ingekleurd en mooie kleuren.
groetjes Angelique