vrijdag 26 juni 2015

Voor juffen of meesters...

Goeiemorgen iedereen,
zoals ieder schooljaar (toen mijn eigen kinderen in de lagere school zaten), zorgde ik wat leuke weggeefjes voor juffen of meesters. Nu ze allemaal de basisschool ontgroeid zijn, is de vraag verminderd. Tot plots een collega vraagt : 'Maak jij nog iets voor juffen ?' En jawel hoor, daar kan ik dan uiteraard niet aan weerstaan.
Een tijdje geleden kocht ik leuke theezakjes met het opschrift 'Thanks a lot'. Die kocht ik al wel, maar gebruikte ze nog niet. Van deze reeks heb je ook 'Congratulations' en 'Happy Birthday', altijd wel leuk en origineel.
Hieronder het resultaat.... Heb het vrij eenvoudig gehouden wegens tijdgebrek, maar meer hoeft dat niet zijn...

Sentiment : Joy
Theezakjes : Van op de markt
Bloemetje : EK Succes pons, afgewerkt met een plakpareltje
Lint : ?? Ik dacht van Hema
Aangevuld met Twix en ander lekkers

Dus... als je nog een ideetje zocht, wie weet.
Ik wens iedereen een fijne week afsluiter en tot zondag, voor een verse kaart,
bedankt voor je bezoekje en nieuwe volgers : welkom !
Groetjes, Martina
x



12 opmerkingen:

Lia zei

Wat geweldig leuk gemaakt Martina, heel apart,
groetjes Lia

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Wat leuk gemaakt. Super.

grtjs
Claudia

Els zei

Super leuke bedankjes heb je gemaakt en meer hoeft echt niet.
Een heel leuk ideetje ook.
Fijn weekeinde en groetjes, Els

Hetty zei

Wat een leuke traktatie-tasjes.
Misschien niet heel erg druk, maar dat is ook helemaal niet nodig.
Groetjes Hetty

franicsa zei

Less is more zeggen ze .
Ik vind ze zeer tof en zal nog toffer zijn voor die dat het krijgen .
Grotejes,
Francisca

Nancy Soetaert zei

tof bedankideetje!
groetjes, nancy

Je@net zei

Ziet er leuk uit, Martina!

lenywim35 zei

Ziet er gaaf uit. Niet alleen als bedankjes, maar ook op een crea-kraam. gr leny w

Colien zei

Heel leuk idee! Mooie kleurencombi ook!
grtz.Colien

Misseke zei

Hartstikke leuke bedankjes zijn het Martina - helemaal super!

Groetjes,
Misseke

Rosina zei

Heel leuk deze attenties voor juffen en maeesters....meer hoeft er echt niet op....

groetjes Rosina

Sarah zei

Heel tof ! Die theezakjes ken ik . Ik heb ze ook allemaal . Ze zijn lekker en heel tof om iets mee te knutselen. Dat van jou vind ik heel leuk !
Liefs ☆ Sarah ☆