woensdag 17 juni 2015

Happy !!

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden, maakte ik een snelle reeks kaartjes, die je voor Jan en Alleman kan gebruiken. Het ideetje komt van Pinterest denk ik. Hieronder mijn uitvoering er van.

Happy : Winnie & Walter, de zwarte is gedrukt op velum
Birthday : Hero Arts
Cirkels zijn met de hand in een zelfgemaakt cirkel malletje getekend
Dit idee hadden we op Art Specially gezien, het geeft een leuk resultaat.
Alles afgewerkt met een touwtje en knoopje, klaar is ie weer !

Ik wens iedereen nog een hele fijne, zonnige woensdag toe en tot vrijdag, voor een verse kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x


17 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk met die kleurtjes, ik word er happy van...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Nancy Soetaert zei

Als je hier niet happy van wordt...
groetjes, Nancy

Els zei

Super wat een leuke kaart is dit zo
met een cirkel en een touwtje.
Fijne dag en groetjes, ELs

Ellen zei

Leuke kaart! Die cirkels, die zijn gaaf! Knap dat je die zelf gemaakt hebt.

Ilse zei

Heel mooi, ik ben fan ;-)
Groetjes
Ilse

Colien zei

Gezellige kaart, leuk voor Jan of Alleman ;-)
grtz.Colien

Marfien zei

leuk idee Martina

Irene zei

Daar kun je best overal mee voor de dag komen Martina, ik vind hem gaaf!!!

xx Irene

corryskaart zei

erg vrolijk met al die gekleurde ringen en hier word iedere ontvanger/ster vrolijk van!!
grt corry

Sarah zei

Je kaart is super tof !!! Ik word er ook happy van !
Liefs ☆ Sarah ☆

GerJanne zei

Superleuk en vrolijk met al die kleurtjes!
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Leuk met al die vrolijke kleurtjes, Martina!

Anoniem zei

Leuke kaart en grappig zoals je de cirkel en het touwtje gedaan hebt.
De persoonlijke SAM kaart is ook weer gaaf en je vogeltjes zijn te gek.
Groetjes, Liselot

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Geweldig leuke kaart. Kleurrijk, apart, vol details en toch simpel.

Nancy zei

Hey Martina,

Mooi, mooi... Kleurtjes, Love it!!

Liefs,
Nancy

Rosina zei

Hele leuke kaartjes Martina....zien er heel vrolijk en fleurig uit....

groetjes Rosina

Enny zei

Heel mooie kaart Martina, net als je vorige creaties trouwens... ik ben net terug uit verlof en heb alles bekeken, super !! Groetjes Enny