zondag 14 juni 2015

Just flying by to say hi !

Goeiemorgen iedereen,
een beetje later dan gepland, de beloofde kaart voor zondag. Lekker vrolijke kaartjes die richting scoutskamp gingen. Ik maakte reeds een reeks al een tijdje geleden, het ideetje is van ... tja (als je jezelf hier herkent, mag je het mij zeker en vast melden, ik dacht dat ik het zag bij Sientje, maar ben er niet zo zeker meer van). In ieder geval ze blijven ontzettend leuk deze vogels en muizen vind ik, nietwaar ?

Stempeltjes : Scrapberries, gekleurd met copics
Sentiment : ??

Lekker eenvoudig. Ik wens iedereen een heel erg fijne zondag toe, veel succes met de examens aan iedereen die ermee te maken heeft.
Tot morgen !
Groetjes, Martina
x


20 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat een schatjes. Heel mooi gemaakt!
Groetjes Anneke.

Je@net zei

Geweldig leuk geworden, Martina!

GerJanne zei

Deze zijn zeker superleuk en door de kleuren zijn ze ook zo vrolijk.
Heel gaaf kaartje!
GerJanne

Els zei

Geweldig wat een leuke kaart is dit.
Leuk die vogeltjes in verschillende kleurtjes.
En dan die muisje zo lief.
Geniet van je zondag en groetjes, Els

Diny zei

Twee prachtige kaartjes Martina....als je er naar kijkt dan hoor je de vogeltjes fluiten!
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

An Smets zei

Wat een schattige vogeltjes, en leuk hoe Je regenboog kleurtjes gebruikte
Groetjes
An

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Leuk kaartje, kei grappig

grtjs
Claudia

Nancy Soetaert zei

schattige vogeltjesregenboog!
groetjes, Nancy

Stempel er op los by Ilse zei

heel erg leuk kaartje .
mooie kleurtjes
Liefs,
Ilse

Rosina zei

Heel mooi kaartje Martina....wat een schattige vogeltjes in hele vrolijke kleurtjes....TOPPIE!!

groetjes en nog een fijne zondag
Rosina

Sientje zei

Hey wat leuk! En ja ik ben er mee begonnen en ondertussen heb ik al div. liften van mn kaartje voorbij zien komen bij mn volgers! Leuk dat ik zovelen heb kunnen inspireren

!neke zei

Vrolijke kaartjes !

Ellen zei

Echt super leuke stempeltjes, zowel de muizen als de vogeltjes zijn echt gaaf! Je hebt er een vrolijke kaart meegemaakt. Tof!

Misseke zei

Superleuk kaartje Martina - helemaal toppie gedaan.

Groetjes,
Misseke

Colien zei

Vrolijke kaarten en leuke, toepasselijke tekstjes!
grtz.Colien

Lisbeth zei

Hoi
mooi en leuk kaartje
grtjs Lisbeth

Mariken zei

OoH, enig, al die vogeltjes, ik vind ze helemaal leuk!!

Angelique zei

Wat een leuke kaart en wat doet een andere achtergrond kleur toch veel voor een kaartje. Leuk hoor.
groetjes Angelique

Charlotte zei

Leuk Martina

Nancy zei

Hey Martina,

Super leuke kaart... Beestjes doen het toch altijd goed hé?

Liefs,
Nancy