vrijdag 5 juni 2015

Nijkerk geklieder

Goeiemorgen iedereen,
er wordt massaal gereageerd op de kleurenkaart oproep ! Dat is erg fijn, dank jullie wel !
Toch zag ik gisteren jammer genoeg weer een volger verdwijnen, dat is dan weer zonde. Gelukkig zijn er mensen die wél wat inspiratie vinden hier (gelukkig maar). Hopelijk blijven jullie lekker wel ?
In ieder geval, hieronder een verse kaart voor jullie vandaag.
Een keertje iets helemaal anders... Nog eentje dat ik op de beurs in Nijkerk maakte. Thuis werkte ik het kleine plaatje op een kaart en hieronder heb je het resultaat. Wat er juist gebruikt werd weet ik niet meer, maar het was best wel leuk, weer een andere techniek. De tekst glipte me wat uit m'n handen, daarom een beetje foefelare met een andere tekst en voilà, hieronder de kaart.
Tekst is van Leuke stempels.
Ik dank iedereen voor z'n bezoekje en reactie,
tot zondag voor een verse kaart,
groetjes, Martina
x



17 opmerkingen:

Els zei

Erg leuk en ook de tekst vind ik super.
Fijn weekeinde en groetjes, Els

Mariken zei

Heel mooi, prachtig van kleur!
Fijn weekend zo...

Marfien zei

Een mooi kaartje geworden Martina en de tekst zegt ook wel iets over het verdwijnen van volgers, Ik zou het geweldig waarderen als mensen die overleden zijn door familieleden van mijn volglijst verwijderd zouden worden. En wat dacht je van de ernstig zieken? Het is ook maar een illusie om te denken dat al je volgers je ook werkelijk volgen en genieten van je kaartjes. Ik doe het wel en raak nog steeds geïnspireerd.

nwilliams6 zei

Super cool technique and color! Great way to do the sentiment too!

Je@net zei

Leuke kaart, Martina!

corryskaart zei

hoi martina
wat een gave kaart met deze techniek en prachtige kleur en ja volgers kwijt raken doe ik ook geregeld maar heb mij nu voorgenomen om er niet meer verontwaardig door te zijn en ik blijf zeker je volger want je maakt zoveel en prachtige dingen dat wil ik niet missen
xxx corry

Misseke zei

Een pracht van een kaart is het geworden Martina - supermooi gedaan met deze techniek.

Groetjes,
Misseke

franicsa zei

Leukertje .
Paars altijd goed vind ik . hi
Groetjes,
Francisca

Christine zei

Héél mooi Martina!!
Liefs
Christine

Rosina zei

Heel mooi is deze kaart Martina...wat een super mooie kleurtjes....en zeker met die mooie tekst erbij een prachtig geheel!!!

groetjes Rosina

Jantine zei

Heel erg mooi, dit abstracte paars :-)
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Wat een prachtige kleuren en mooie techniek is dit.
De tekst ken ik en is heel waar.
Groetjes,
GerJanne

Diana zei

Volgers komen en volgers gaan, ik ken het, heb een hele tijd geleden al besloten dat ik me daar echt niet druk meer over ga maken.
Ben momenteel wel wat minder actief maar kom toch nog wel steeds met veel plezier bij je kijken ook al reageer ik niet zo vaak meer.
Je kaartje is weer prachtig, zoals gewoonlijk.
Liefs, Diana

Creatiels zei

leuk kaartje, mooie kleurtjes
zou het kunnen dat je gebruik gemaakt hebt van alcholinkten en blending solution ?
een prachtige tekst, zo waar ....
groetjes
Els

Angelique zei

Prachtige kaart met een hele mooie tekst.
groetjes Angelique

Sarah zei

Mooi kleuren en tekst. Heel waardevol voor wie het mag ontvangen ! Liefs ☆ Sarah ☆

Miranda V zei

Wat leuk is dit! Speels en heel mooi. De paarse kleuren zien er ook prachtig uit... en dat terwijl ik niet zo van het paars ben.