maandag 10 augustus 2015

Elke maandag een zeer persoonlijke (beetje rare) kaart (22) : Juf Erna

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe week, een nieuwe kaart. Leuk dat je weer een kijkje komt nemen hier ! Maandag, dus we doen er nog een raar kaartje bij. Als bedankje voor een juf, werd me een kaartje gevraagd te maken, in de volledige overgave van Maja De Bij. Zo gevraagd, zo gedaan.... Maja heb ik niet in mijn bezit, dus werd het internet even mijn bron van inspiratie. Hieronder het resultaat.

Afdrukje : Internet, ingekleurd met copics
Letters : Memory Box
Bijtjes : Memory Box
Papier : Marianne Design
Bloemetjes : Memory Box

Dat was het weer voor vandaag, een vrolijke kaart om jullie week mee te starten.
Morgen pik ik mijn oververmoeide dochter op van Japan. Ik zal nog wel even moeten wachten op verhalen tot ze wat bijgeslapen zal zijn. Wat ben ik benieuwd !
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en reactie,
tot woensdag, voor een nieuwe kaart,
groetjes, Martina
x


18 opmerkingen:

Els zei

Een schitterend mooie kaart is dit alweer en Maja vind ik zo leuk met de bijtjes. Heerlijk dat je dochter weer naar huis komt en ik wens je heel veel klets plezier van je dochter.
Groetjes, Els

Sarah zei

Je kaartje is geweldig mooi !!! Fijn dat je dochter weer thuis komt . Liefs ☆ Sarah ☆

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Prachtig gedaan, Martine, Heel mooi met Maja de bij.

grtjs
Claudia

Anoniem zei

Zóóó leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Colien zei

Wat leuk, lekker vrolijk bedankje! En je dochter heeft een heel avontuur te vertellen, waarschijnlijk. Maar misschien wel te moe om meteen met de verhalen te komen... Ben benieuwd hoe ze het heeft ervaren.
grtz. Colien

Jantine zei

Wat een gezellig kaartje, leve het internet waar vaak wel iets toepasselijks te vinden is om te gebruiken :-)
Veel plezier met je dochter en haar verhalen!
Groeten
Jantine

Rosina zei

Een mooi bedank kaartje martina...en zeker het leuke plaatje maakt het kaartje vrolijk
Veel plezier met de thuiskomst van je dochter...

groetjes Rosina

Misseke zei

Oh wat een leuke kaart is dit geworden Martina - helemaal super!

Groetjes,
MIsseke

Marijke zei

Grappig kaartje!
Groetjes Marijke.

Je@net zei

Wat een geweldig leuke kaart is dit geworden, Martina.
En wat fijn dat je dochter morgen weer thuiskomt!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi grappig persoonlijk kaartje is het geworden Martina. Leuk dat je dochter weer thuis komt. Laat haar de komende dagen maar even bijtanken, de verhalen komen vanzelf. Groetjes, Ingrid.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Oooo wat is hij leuk!! Heel mooi gedaan Martina!
Lieve groetjes, Yvonne

Ilse zei

Deze is geweldig !!! zo leuk en vrolijk ;-)
Groetjes
Ilse

GerJanne zei

Heel leuk bedankkaartje!! Mooi met die letters in het rond.
GerJanne

Anoniem zei

Wat een gave, originele kaarten zie ik weer op je blog staan; ze zijn stuk voor stuk weer geslaagd!
Groetjes, Liselot

Angelique zei

Wat een leuke, vrolijke kaart is dit geworden. Heel goed gelukt weer!!
Veel plezier met je dochters thuiskomst.
groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Martina,

Deze is zó lief!!!

Liefs,
Nancy

Jane zei

Wat een leuk kaartje. Leuk met Maja de bij en al die kleine bijtjes erbij.

Groetjes Jane