woensdag 12 augustus 2015

Kliederkaart vissen

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik nog een keertje een kliederkaartje voor jullie...
Aan de slag met Distress Inkt, en bleekwater (samen met Chantal), kreeg na wat experimenteren, onderstaand resultaat. Vrij donker van kleur, maar weer helemaal anders dan de andere kliederkaartjes.

Achtergrond : Distress Inkt met bleekwater
Vissenstempels :Chantal
Flessenstempel: Joy
Achtergrondstempel : Chantal
Sentiment : My Favorite Things
Alles nadien bewerkt met glossy 3D en witte pen, zodat het toch een beetje duidelijker werd wat er op de kaart staat.

Dochter zonder keerscheuren toegekomen. Tot 11.00 uur nog wat op adrenaline gedraaid, en dan kwam de hamer... jawel, jetlag. We hopen dat ze vlug terug in het ritme komt zonder veel problemen.
Het was in ieder geval een belevenis ! Eentje om nooit meer te vergeten. Mooi toch ?
Ik wens jullie hier nog een hele fijne dag toe en tot vrijdag, voor een verse kaart !
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x

10 opmerkingen:

Els zei

Inderdaad wat donker deze kaart maar onder water is het toch ook donker. Mooi hoe de flessenpost dobbert.
Fijn dat je dochter weer terug is met een ervaring rijker, maar jammer dat die man nog langs kwam met de hamer.
Fijne dag en groetjes, Els

Je@net zei

Wat een gaaf effect geeft dat. Toch een erg leuke kaart geworden, Martina.
Fijn dat dochterlief weer thuis is!

angeleef zei

Wat een coole kaart. Het lijkt wel of er overal iets te beleven valt.
Heel mooi gedaan.
Groetjes
**Evi**

GerJanne zei

Wat een top kaartje! Echt heel gaaf!
Mooi effect met het bleekwater!
Groetjes,
GerJanne

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaart Martine, wat leuk die effecten van het bleek water, nog nooit van gehoord. Heel veel succes met dochterlief, hopelijk komt ze weer heel snel in haar ritme, maar proberen te doorbreken, want anders is ze iedere nacht klaar wakker. Groetjes, Ingrid.

Colien zei

Mooi geklieder! Gaaf effect, leuk voor een visliefhebber!
grtz.Colien

Nancy Soetaert zei

echt wel dé achtergrondvoor deze mooie stempels!
tof dat de jamboree van je dochter meegevallen is! Nu nog weer België gewoon worden...
groetjes, Nancy

Anoniem zei

Mooi gekliederd! :)

wilma's warm wishes zei

Dag Martina; grappige dingen zie ik op je blog.

Ik reageer hier even op een vraag van jou aan mij , op mijn blog.
Ik wilde je mailen maar dat lukte niet via jouw mailadres aan je blog gekoppeld.
Dan maar zo;

de verhuis stempel kocht ik op Art Specially, ik weet 99% zeker bij;
Het Scrapbook Atelier.
Ontworpen door Werner Borgonje en Karin van der Meulen
www.scrapbookatelier.nl

Volgens mij kostte ie een paar euro'en je meost er zelf van dat witte mount spul onder doen.

Je hebt mazzel; ik heb laatst met het info-formulier in de handen gezeten om weg te gooien... toch maar bewaard en bovenaan stond met pen van mijzelf;
succes met je nieuwe huis en thanks, die kreeg ik gratis.
Je boft dat ik het papiertje toch bewaard heb ;)

Ook kun je daar een naamstempel laten ontwerpen.

Hopelijk weet je zo genoeg.
Succes

wilma's warm wishes zei

grr ; domme typefout hierboven..