vrijdag 7 augustus 2015

Liefs naar Japan

Goeiemorgen iedereen,
vrijdag, dus een vers kaartje. Vandaag nog eentje dat mee in de rugzak naar Japan ging. Eentje voor in de handbagage. Weinig inspiratie, dus werd het maar en vlug kaartje. Een techniek die ik tijdens de eerste weken van de vakantie al wel vaker heb gebruikt. De resultaten van de andere kaartjes krijg je nog wel...
Ik maakte gewoon een rond gat in mica, gebruikte deze als maskeermal. Vulde de gaten met Distress Inkt. Dan met een zwarte stift, gewoon de cirkelrand gevolgd. Zo krijg je dit resultaat. De kleurenkeuze heeft natuurlijk te maken met de Japanse vlag (maar dat hadden jullie beslist al wel door... =)).

Stempels : Hero Arts
Letters : Memory Box
Bollen : Distress Ink

Veel liefs ook aan jullie ! Voor alle reacties en kleurenkaartendeelname(s).




Ik ga niet naar Japan, maar eind augustus wel naar de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch, ben benieuwd wat ik daar weer voor spulletjes zal vinden.... Zie ik jullie daar ?

Ik wens jullie nog een hele fijne dag,
groetjes, Martina
x

19 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Héél leuk gemaakt dit Japan-kaartje!
Ik ga ook naar Den Bosch, we maken er een weekendje uit van : mijn man en zijn zus gaan geocachen, ik naar de beurs...
groetjes, Nancy

chantal zei

Weer een leuke kaart voor de dochter in Japan. Enne slim die cirkel in de mica.
Liefs Chantal

Veerle zei

Wat een super leuk kaartje Martina.
Groetjes, veerle

Els zei

Geweldig wat een leuke kaart en bedankt voor je uitleg.
Helaas is Den Bosch nog veel te ver weg voor mij.
Fijn weekeinde en groetjes, Els

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Oh Martina wat een leuk idee, en wat gaaf die zwarte cirkel erom heen getekend, ik zag hem als stempelset al ergens voorbij komen en vond het zo leuk, maar ik dacht ook al dat kan je zelf ook maken. Jij heb het heel gaaf gedaan, super. Ik ga ook naar Knotsgekke Kaart en Scrapdagen in Den Bosch, volgens mij op de donderdag. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

corryskaart zei

hoi martina
wat een leuk idee hoe je met dat mica hebt gewerkt want zo is het een heel bijzonder leuk en mooie kaart geworden!!
groetjes corry

Sarah zei

Ik vind dit echt een mooie kaart ! Knap gedaan !
Liefs ☆ Sarah ☆

Margot zei

Te gek kaartje!

Misseke zei

Superleuk kaartje is het geworden Martina - heel leuk bedacht en de uitvoering is helemaal super!

Groetjes,
Misseke

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit, Martine!

Colien zei

Wat een gave kaart, leuk idee deze techniek! Ik woon 20 minuutjes van Den Bosch, maar kies liever voor de Crea-dagen in Gorinchem. Dat is ook dezelfde reistijd, maar minder entree en gratis parkeren... Veel plezier!
grtz. Colien

Rosina zei

Heel mooi kaartje Martina....super leuk gedaan met die rode cirkels en daar die stempeltjes op....
Ik weet nog niet of ik in Den Bosch kom...ben in maart nog geweest...
groetjes en een fijn weekend...
Rosina

Irene zei

Laat ik nu wel denken dat je in Japan zat en deze enige kaart met geishas in je koffer had zitten!! Helaas, Den Bosch is echt te ver van Groningen dus ik ga je niet ontmoeten Martina!

xx Irene

Ilse zei

Oh deze is geweldig !!!! ik ben fan ;-)
Groetjes
Ilse

Jantine zei

Heel gave kaart! En wat een leuke stempeltjes!
Ik weet nog niet of ik naar Den Bosch ga, het is niet ver, maar tijd....:-)
Dus wie weet!
Fijn weekend!
Groetjes
Jantine

Karin zei

leuke kaart!
Groetjes Karin

Nancy zei

Hey Martina,

Super mooie kaart en helemaal in het thema...
Ondertussen zijn ze terug onderweg naar huis, je zal wel benieuwd zijn naar alle verhalen...

Liefs,
Nancy

Enny zei

Supertof idee met die mica, en weer een heel leuke kaart ! Groetjes Enny

Angelique zei

Wat een supergave kaart heb je gemaakt, zo origineel. Ben wel benieuwd hoe dat nu is in Japan.
groetjes Angelique