zondag 23 augustus 2015

Verloren kampkaartjes

Goeiemorgen iedereen,
vandaag nog 2 verloren kampkaartjes voor jullie. Jawel, ze dateren van vorig zomerkamp en worden nu eindelijk getoond. Het werden erg snelle kaartjes, want het moesten er weer veel zijn natuurlijk... Daarom, een doosje met chipboard figuurtjes genomen en lekker wat bijeen geplakt... Hieronder het resultaat.
Vrij weinig om over te vertellen, meestal niet echt mijn ding, maar nood breekt wet. Uiteindelijk zijn ze wel erg goed onthaald. Missie geslaagd.
Ik wens iedereen nog een heel erg fijne zondag toe en tot maandag voor een persoonlijke, rare kaart.
Vergeet je het kleurenkaartenteam ook niet ?
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x


12 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Ze zijn wel heel schattig.

grtjs
Claudia

Irene zei

Ik vind ze heel leuk Martina, niks mis mee en even snel is ook wel eens heerlijk!!

xx Irene

Je@net zei

Leuke kaartjes geworden, Martina!

Nelleke zei

Toch niets mis mee? Ze zijn leuk geworden, ik weet hier altijd Unibet zo goed raad mee. Groetjes en tot woensdag. Nelleke

Nelleke zei

Ik bedoel: niet zo goed raad mee

Stempel er op los by Ilse zei

Geweldig mooie kaartjes Martina!
Ilse

Diny zei

Wat ontzettend leuk zijn ze Martina!
Groetjes en tot woensdag,
Diny

Marijke zei

Erg leuk geworden, ondanks dat het dan snelle kaartjes moesten zijn.
Groetjes Marijke.

Anoniem zei

Wat een leukerdjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sarah zei

Voor snelle kaartjes zijn ze best leuk ! Mijn kaart staat klaar voor woensdag ! Liefs ☆ Sarah ☆

Els zei

Al zijn ze snel gemaakt ik vind ze heel leuk hoor.
Groetjes, Els

Jantine zei

Ik vind het heel grappige kaartjes en het is niet te zien dat het "snelle" kaartjes zijn :-)
Groetjes
Jantine