maandag 17 augustus 2015

Elke maandag een zeer persoonlijke (beetje rare) kaart (23) : Rita

Goeiemorgen iedereen,
vandaag start een nieuwe week, dus krijg je een nieuwe kaart. Deze is voor Rita, zoals je natuurlijk al kon zien... Ze is een grote poezenfanaat... Vermits ik wat tekort kwam in tijd (deze maakte ik in juni) én het een dubbele bestelling was voor dezelfde persoon (de andere versie komt er nog aan), ging ik aan de slag met mijn cirkeltjes. Het moest een kaartje zijn voor haar verjaardag én pensioen, dus moest er wel wat opkomen in het totaal.
Hieronder het resultaat, vind hem wel leuk geworden. Dat is dan ook de reden, waarom ik deze techniek wel al verschillende keren heb gebruikt (zeker als je 'volle' stempels hebt, die je niet kan inkleuren), is dit wel leuk om te doen.

Achtergrond : Eigen mal gemaakt uit mica, gevuld met Distress Inkt, dan met zwarte pen, de rand gevolgd van de cirkel
Kattenstempels : Rubbernecker
Cijfers : My Favorite Things
Letters : Memory Box
Pootjesafdruk : Artemio
Sentimenten : Ik denk van Joy / Marianne Design

Ik wens jullie alvast een hele zonnige dag toe vandaag en tot woensdag voor een nieuwe kaart.
Vergeet je niet op te geven voor het kleurenkaartenteam als je nog mee wil doen !
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x



20 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit ook weer geworden, Martina!

Anoniem zei

Superleuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

femke zei

Heey Martina,

Het is een geweldig kaartje geworden. Erg leuk gedaan die rondjes met de katten erin!!!

Groetjes Femke

Sarah zei

Leuk en speels gemaakt je kaart ! Tof !
Bedankt voor je antwoord gisteren . Jammer dat ik die soldenactie gemist heb bij de pipos , maar ik heb ondertussen leuk materiaal genoeg voor kaartjes .
Volgende keer probeer ik er aan te denken ...
Liefs ☆ Sarah ☆

Colien zei

In het rood was het al mooi met al die cirkels, maar ook in geel is het gaaf! De poezen lijken in ondergaande zon te verkeren, leuk!
grtz. Colien

Els zei

Een heerlijke vrolijke verjaardagskaart
met al die gekleurde cirkels en dan zo
schattig al die pootjes tussen de cirkels. Erg mooi.
Leuke techniek ook.
Fijne dag en groetjes, Els

Jantine zei

Het geeft zo'n leuk effect, ik ga dat ook eens proberen :-)
Dit is weer een heel gezellig kaartje!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wow, een supertoffe kaart, leuke kattenstempels en warme, vrolijke kleuren ! Groetjes, Enny

Sofie zei

Heel leuk gemaakt, zowel de speciale kaartvorm als de kleuren als de mooie afbeeldingen!

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Martina....een super kaart!
Groetjes Diny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat leuk is dit weer gemaakt Martina, ik ga het idee ook eens maken, de bollen en de cirkels zijn zo leuk, en dan heel persoonlijk nu met o.a de poezen. Groetjes Ingrid

Mariken zei

Wat een geweldige leuke en originele kaart! Ik vind'm zo vrolijk, met die cirkels en poezen!!

Anoniem zei

Zo'n leuke kaart, de poezenpootjes erbij maken het helemaal af.

Margot zei

Te gek! Die kattenstempels wil ik ook!

Ilse zei

Geweldig deze kaart !!!
Groetjes
Ilse

GerJanne zei

Enig zeg! Wat een gaaf kaartje voor Rita!
Groetjes,
GerJanne

Petra-loves-paper zei

geinig! leuk gedaan met die cirkels

Rosina zei

Een heel mooi kaartje Martina....geweldig schattig al die poesjes op die gele cirkels....

groetjes Rosina

Nelleke zei

Malle kaart? leuk hoor, en die kattestempels zijn echt gaaf. groetjes, Nelleke

Nancy Soetaert zei

leuke toffe grappige kaart!
Echt wel een goed idee met die cirkels!
nancy