maandag 16 juli 2018

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 161 : Cecil 80

Goeiemorgen iedereen,
Ben geen voetbalfan in hart en nieren, maar naar de match van zaterdag heb ik toch wel met spanning gekeken... Wat hebben ze het goed gedaan, nietwaar ? Onze Rode Duivels, joehoe !
Maar goed, ook tijdens de vakantie zetten we het 'vaste programma' gewoon verder. Op maandag, een persoonlijke kaart, soms een beetje raar, wel altijd een uitdaging ! Soms hou je het niet voor mogelijk wat mensen vragen en in hun hoofd hebben, dat ze willen verwerkt zien in een kaartje. Dat maakt het het soms makkelijker op, maar soms ook niet.
De onderstaande waterval kaart ging richting Cecil, die de gezegende leeftijd van 80 bereikte. Een heleboel informatie kreeg ik mee en probeerde alles zo goed mogelijk te verwerken.
Achter elke afbeelding schuilt een verhaal...
Cecil zet zich in voor de oudstrijders van de oorlog; bezocht expo 58; had jarenlang een winkeltje Toledo in Antwerpen; en uiteraard mogen de kleinkinderen niet ontbreken waar ze een zwak voor heeft.
VoilĂ , hieronder het resultaat. Ze was in de wolken ! Joehoe, missie geslaagd, op naar het volgende.






Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de (werk) week toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart, kom je dan weer een kijkje nemen ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

8 opmerkingen:

Je@net zei

Wow...kan me voorstellen dat ze in de wolken was. Super mooi gedaan, Martina!

Colien zei

Mooi, wat een leuke persoonlijke en uitgebreide kaart!
grtz Colien

Marfien zei

Mocht ik ooit deze leeftijd bereiken, mag je er voor mij ook eentje maken ;-)

Francisca zei

Wat is dat weer een geweldige kaart .....
Ne mens kan hier toch van genieten als alles wat ze gevraagd hebben op de kaart komt .
Ik vind het weer een knappe persoonlijke kaart .
X Francisca

Enny zei

Wauw, dat is een heel mooie en speciale kaart, dat zal haar deugd doen ! Groetjes, Enny

Margo zei

Wat een supertoffe kaart Martina ! Heel erg leuk gedaan ! Die gaat ze vast en zeker bewaren !
Ik vind ook dat onze duivels het geweldig gedaan hebben !
Groetjes
Margo

Jantine zei

Weer een geslaagd project, Martina. Erg leuk dat je alles er op hebt weten te verwerken, heel knap ook!
Groetjes en fijne dag,
Jantine

SylS creaties zei

Ah wat prachtig! Zo leuk zo'n miniscrapboekje!
groetjes,
Syl