zaterdag 21 juli 2018

Troost

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een 'feestdag', hopelijk mogen velen onder jullie genieten van een extra dagje vrij... Hoewel, zo in het weekend, vrees ik, dat er veel mensen kunnen profiteren van deze feestdag.
In ieder geval, ik maak ondertussen mijn wachtkamer wat leger. Jawel, er zitten nog een heleboel kaartjes te wachten. Hoewel ik deze vakantie nog niet veel productiviteit heb verwezenlijkt, is het wel fijn dat ik nog wel wat kaartjes achter de hand heb. Voorlopig nog geen Mister Inspiration gepasseerd.. wel wat gespeeld met mijn nieuw speelgoed (sinds april gekocht, maar nog niks mee gedaan), Cameo 3. Die resultaten zie je later nog wel een keer verschijnen.
Vandaag heb ik voor jullie 3 rouwkaartjes, minder leuk, maar wel nodig soms, jammer genoeg.

Veren : Artemio
Teksten : Crealies, 'In 't Woefke', Scrapbook Atelier
Strook : Distress Inkt

Voilà, dat was het voor vandaag ! Ik wens jullie allemaal nog een heel erg fijn weekend toe. De temperaturen worden binnenkort wel erg hoog ! Ik ga denk ik, lekker wat binnen blijven, want het wordt wel erg heet ! =)
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
tot morgen voor een vers projectje voor mijn DT 'In 't Woefke'. Kom je weer even kijken ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x







8 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Martina!

Kaartenkraam zei

Heel mooi gedaan, prachtige teksten heb je gebruikt!

groetjes van Ank

Judith zei

Mooie kaartjes...
Groetjes van Judith

Marfien zei

Mooie troostkaartjes Martina, het is goed om ze op voorraad te hebben

GerJanne zei

Soort Koninginsdag in België, dus? Tja, dat levert voor niet veel mensen een extra dag op, denk ik.
Je kaartjes zijn heel mooi! Stijlvol en troostend, denk ik...

Margo zei

Heel mooi en stijlvol Martina !
ik zie er ook erg tegenop hoor die hoge temperaturen ...
Groetjes
Margo

Enny zei

Heel mooie kaarten, prachtige teksten ! Ja, het wordt tropisch volgende week... pfffff ! Groetjes, Enny

marjan zei

Mooie kaarten.....soms heb je die nodig. Van welk merk zijn de teksten ?
Ik kan niet via de mail reageren helaas