zondag 22 juli 2018

DT 'In 't Woefke' : Kangoeroes

Goeiemorgen iedereen,
zoals jullie reeds gemerkt hebben, zitten we met DT 'In 't Woefke' in het thema 'REIZEN'. Ik was de 'gelukkige' die Australië een beetje onder de loep mocht nemen. Niet makkelijk, maar na enig gesurf, en wat eigen interpretatie, kwam ik tot onderstaande kaartjes. Dat ik de kangoeroe van Marianne Design zou gebruiken in mijn projectjes, daar kon ik niet omheen. Maar ik wilde ze een keertje op een andere manier gebruiken. Niet de 'CUTE' versie, als je begrijpt wat ik bedoel. De kangoeroe laten 'lopen', was dan ook een hele uitdaging...
In ieder geval, vind ze best wel grappig en geslaagd. Hieronder de resultaten. Ik hoop dat jullie ze ook kunnen smaken hahahaha !

Letters : My Favorite Things
Kangoeroe ; Marianne Design
Wolken : My Favorite Things
Achtergrond : Distress Inkt
Vorm kaart : Nellie Snellen
Bergje : Lawn Fawn
Tekst : My Favorite things

Alle reisprojectjes en andere creaties, kan je uiteraard bewonderen / betasten bij Inge 'In 't Woefke'. Ze helpt je dan ook meteen aan het juiste materiaal. OPGELET ! Inge gaat er vanaf vandaag 2 weekjes tussenuit, even lekker ontspannen. Op 7 augustus kan je weer bij haar terecht.
Ik dank jullie alvast voor je bezoekje en zie jullie graag morgen terug voor een verse persoonlijke kaart !
Lieve groetjes, Martina
x






6 opmerkingen:

Je@net zei

Pittige uitdaging, maar heel geslaagde kaartjes, Martina!

Margo zei

Oh Martina die zijn echt geweldig zeg ! Dat heb je echt tof gedaan met die kangeroe !
Groetjes
Margo

Marfien zei

Hartstikke leuk uitgewerkt, daar heb je veel vooronderzoek voor moeten doen want een kangoeroe springt en hoe laat je dat nu op een kaartje zien?
Maar in de kaartenwereld kan er veel, de muizen zijn net zo groot als een olifant . . .
De 2e is echt een lieverd

Enny zei

Wauw, die zijn supertof geworden, heel leuk, die kangoeroe ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Heel leuk Martina! Heel goed gedaan. Ik ken de verkeersborden uit Australie (nooit geweest hoor..) maar dit is perfect!

Nancy zei

Hey Martina,

Dat heb je goed gevonden... Wel dankbaar dat je die kangeroe kon gebruiken voor jouw projectje...

Liefs,
Nancy