maandag 23 juli 2018

Elke maandag een persoonlijke (soms beetje rare) kaart 163 : Martin & Michiel

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden, kreeg ik de vraag om een felicitatiekaart te maken voor Martin en Michiel, die in het huwelijk traden. Het is een koppel dat graag reist. Gebaseerd op de vrij 'klassieke' uitnodiging krijg je hieronder het kaartje dat ik maakte. Het werd een drieluik, daar kan je lekker veel op kwijt !

Krullenkader : Memory Box (ooit eens gewonnen met mijn kaartje bij 'In 't Woefke'
Letters : Heel oude Sizzix
Wereldbol : Sizzix
Voertuigen : My Favorite Things
Letters : Stampin Up
Hartjes : Sizzix

VoilĂ , jullie week kan weer van start gaan. Ik hoop dat jullie allemaal wat tegen de warmte kunnen, want nu lijkt het wel of we aan de Costa Del Sol zitten, nietwaar ? Hahahahaha...
Geniet er van, voor zover het kan,
ik zie jullie graag woensdag terug voor ons kleurenkaartenteam. Wil je alsnog meedoen, dat kan, geef je vandaag nog snel op, bij het oproepbericht, dan kom je morgen mee in de lijst van deelnemers.
Bedankt voor je bezoekje,
tot dan !
Groetjes, Martina
x




3 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart voor dit reislustige koppel, Martina!

Marfien zei

Tof kaartje, bescheiden kleurtjes, leuk gedaan

Diny zei

Wat een schitterende kaart Martina!
Groetjes Diny