maandag 11 maart 2019

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 196 : Lunia

Goeiemorgen iedereen,
een hele tijd geleden, kreeg ik de vraag om een kaartje te maken voor Lunia. Of ik haar beroep zou willen verwerken op de kaart... Een hele hoofdbreker werd het, dat kan ik jullie alvast vertellen.
De besteller was in ieder geval tevreden en begreep de 'boodschap' op de kaart.
Ontvanger blij, missie geslaagd dus !
Aan jullie nu, weten jullie toevallig wat het beroep van Lunia zou kunnen zijn ? Alle delen die je nodig hebt, staan op de kaart ! Ik ben benieuwd. Ik verklap het eventjes niet. Ik zal bij het volgende bericht het antwoord geven.

'Filmstrip' : Zelf gesneden
Sentiment : My Favorite Things
Letters : My Favorite Things
Wereldbol : Sizzix
Gereedschap : My Favorite Things / Marianne Design

Laat je reactie en antwoord achter hieronder.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje, wens je nog een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie graag morgen terug voor een mannen DT kaartje voor 'In 't Woefke (en het antwoord op de quizvraag).
Tot dan,
groetjes, Martina
x


10 opmerkingen:

Margo zei

Wat een toffe kaart maar haar job is nog ee kleine hoofdbreker voor mezelf ... ik zie een filmstrip, gereedschap en een wereldbol .... maakt ze films van bouwprojecten in ontwikkelingslanden ?
Groetjes
Margo

Je@net zei

Leuk gedaan, Martina. Altijd fijn als een persoonlijke kaart ook in de smaak valt!

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart,Martina.
Zeker als je er persoonlijke dingen in verwerkt.
Fijne dag,
Groetjes, Elle-jeanne

GerJanne zei

Het is een superkaart! En waarschijnlijk nog meer als we haar beroep kennen. Bewerkt ze foto's van fotografen van over de hele wereld?
Ik ben zeer benieuwd!!

Marfien zei

Tof kaartje, ik denk filmmaakster van bouwprojecten wereldwijd, maar klusvrouw die haar filmpjes op you tube zet (www) zou ook kunnen (doet mijn broer)

Annemarie en Merit zei

leuk kaartje Martina, Decorbouwer voor films, wereldwijd????

liefs Annemarie en Merit

Els zei

Ik denk dat ze bij Unicef werkt en scholen of zo gaat bouwen.
Mooie kaart voor Lunia.
Groetjes, Els

Angelique zei

Gave kaart, ik denk onderhoudsmonteur van vliegtuigen. Je vlinderkaarten vind ik heel erg mooi.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Wat een mooie, stoere kaart! Maar of ik haar beroep kan raden?? Nee... ;)
grtz Colien

Nancy Soetaert zei

Las het beroep ondertussen net, prima uitgewerkt, mooi in deze kleuren ook!
Nancy