maandag 11 maart 2019

HOERA ! 500 volgers !

DEZE POST BLIJFT BOVENAAN STAAN TOT 11 MAART, VOOR NIEUWE POSTS, SCROLL LAGER !
Hallo iedereen !
Jawel hoor, het is eindelijk gelukt ! 500 volgers. Een hele lange tijd (jaren), schommelde ik tegen de 500 volgers aan, maar raakte er dan telkens weer een paar kwijt, dus de kaap om 500 volgers te halen, was altijd spannend of het ooit ging lukken !
Uiteraard liggen me niet alleen de volgers aan het hart, vooral de trouwe mensen die een kijkje komen nemen en regelmatig een reactie achterlaten, apprecieer ik ten zeerste. Het geeft altijd wel een fijn gevoel, dat mensen de moeite doen om hun mening over je kaartje te geven en telkens blijven terugkomen. Ook het kleurenkaartenteam, blijft, zelfs na 8 jaar een 'vaste waarde' op vele blogs. Daar zijn weliswaar misschien de deelnemers een beetje gewisseld, maar er zijn er zeker een aantal, die trouw blijven meedoen vanaf de eerste oproep, wat leuk.
Maar goed, tijd voor een traktatie natuurlijk. Dit gaan we niet zomaar aan ons laten voorbij gaan.
Een CANDY, zo noemden ze dat vroeger. Dat betekent, dat je iets leuks kan 'winnen' / 'krijgen'.
Wat zit er dan in ? Hoor ik je al vragen... Wel, daar ben ik nog niet uit. Ik duik volgende week in mijn kast en vis er een volle grote envelop spulletjes uit.


Wat moet je hiervoor doen ?
1. Hieronder een reactie achter laten dat je wel een kans wil maken om de candy te ontvangen.
2. Uiteraard, een (trouwe) volger zijn of worden.
3. Reageer voor 11 maart, want dan loopt de candy 'af'.

Niet zo moeilijk hé, denk ik dan ?
In de week van 12 maart, wordt de winnaar bekend gemaakt en gekozen. Hou dan mijn blog goed in de gaten.
Ik zie jullie graag morgen terug voor een verse persoonlijke kaart,
nog een fijne dag,
groetjes, Martina
x

50 opmerkingen:

Colinda zei

Wauw gefeliciteerd, wat een hoop volgers!!
Leuk dat je trakteert op een candy!!

Colinda

Elle-Jeanne zei

Proficiat met het behalen van deze mijlpaal volgers.
Al heb ik nog maar pas een blog ,ben al blij met 30 volgers
leuk dat je dat met ons wil vieren, en traceert op een candybar.
Heel veel succes.
Groetjes, Elle-jeanne

Lia zei

Ik volg je al lang maar heb niet altijd aan je kleurenuitdagingen meegedaan. En 500 volgers is niet zo gek, want het is altijd leuk om te zien welke combi's er weer bedacht worden. Proficiat en ga zo door!!
Lia xx

Margreet zei

Proficiat met het behalen van de 500 bezoekers, Martina. Reuze leuk voor je.
En wat leuk en spannend dat je dat wil vieren met een candy.
Fijne zondag!
xxx Margreet

Je@net zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal, Martina. Pfff....500, da´s niet niks!
Leuk dat je een candy weg gaat geven en ik doe natuurlijk graag mee ;o)

Els zei

Gefeliciteerd met je 500 ste volger en dat is toch wel heel erg fijn.
Hartstikke tof dat je een Candy gaat weggeven en ik wil dan ook graag meedoen.
Fijne dag en groetjes, Els

Sarah zei

Ik volg je toch ook al een tijdje en het KKt vind ik geweldig. Ik doe graag mee met je candy!

Rosina zei

Hee Martina....wat een leuke mijlpaal ...500 volgers ...gefeliciteerd ermee... het is dan ook telkens een feestje om bij jou langs te komen
en zeker na de gezellige ontmoeting gisteren is de band toch weer sterker geworden...Ik loot ook heel graag mee...
lieve groetjes Rosina

Claudia's kaartjes zei

Oh jee, 500 volgers, gefeliciteerd. Dat zijn er al heel wat. Ik volg je al een hele tijd.... je maakt zo'n toffe kaartjes. Dus ik loot graag mee.

grtjs
Claudia

Nota Bene zei

Proficiat! 500 volgers, dat is een enorm aantal!
Groetjes, Nele

Enny zei

Wauw, 500 volgers, proficiat !!! Dat is een heel tof resultaat, en verdiend hoor ! ik geniet altijd van je prachtige kaarten en doosjes ! Ben al benieuwd wat je Candy gaat zijn. :) Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wel gefeliciteerd met deze mijlpaal van 500 volgers Martina. Ik hoef niet mee te doen aan de candy maar wilde je wel even feliciteren ;P
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

500 volgers, als je die allemaal samen zou zien... superleuk voor je, ook altijd leuk voor ons om hier al je moois te zien!
Tof dat je een candy voorziet!
Fijn dat je er gisteren ook bij was, ik vond het een heel gezellige dag!
Groetjes
Nancy

Freubelmina zei

Onlangs volgster geworden van je leuke blog en meteen met m’n neus in de boter vallen om kans te maken op een leuke Candy,super!
Ik doe dus graag mee...lieve freubelgroetjes, Wilma

Rhodé zei

Wauw, 500 volgers! Proficiat! Knap dat dat gelukt is in een tijd dat het bloggen wat minder wordt. Maar ik vind het, net als jij, te leuk om ermee te stoppen. Zo leuk om te zien ook wat anderen maken en hierdoor inspiratie op te doen. Succes met het uitzoeken van je candy.

Renate zei

Een hele dikke proficiat met het behalen van deze mijlpaal, en wat leuk dat je dit samen met ons wil vieren.
Ik ben heel erg benieuwd naar de leuke hobbyspulletjes die je nog in je kast gaat vindn.

-xies- Renate.

Nicole Parmentier zei

Whoohoo 500 volgers!! Proficiat!! Ik blog nog niet zo heel lang maar wel met heel veel plezier . En de colorchallenge levert daar zeker een bijdrage aan, zo leuk om mee te doen! Bedankt voor alle inspiratie.. enne... ga zo door zou ik zeggen! Ben nu wel heel nieuwsgierig naar je candy ;-)

chantal zei

Wat een mijlpaal, 500 volgers! Proficiat.
Ik bezoek je graag, ook je KKT is super. Je inzet om iedereen mee te slepen om kaarten te blijven maken en te posten wordt zeer geapprecieerd. Doe zo verder.
Leuk een candy, doe graag mee
liefs Chantal

Creatiels zei

PROFICIAT met je 500 volgers, ik volg al wel een tijden, maar heb niet altijd de tijd om een reactie te schrijven. het KKT vind ik elke maand een uitdaging voor mezelf en ik blijf het leuk vinden.
uiteraard doe ik graag mee met de traktatie.
fijne werkweek.
groetjes
Els

GerJanne zei

Sjonge zeg, 500 volgers al! Geweldig! Ik doe natuurlijk graag mee met de candy. Trouw ben ik en zeker aan het KKT ;-) Top idee was dat ooit, dat blijkt wel!

Aartje zei

Wow Martine, 500 volgers, wat een mijlpaal.van harte gefeliciteerd.
En wat leuk dat je deze mijlpaal met ons wil vieren.
Groeten, Aartje

!neke zei

Super , 500 volgers , Congrats !
Groetjes Ineke

Caroline Cards zei

Van harte gefeliciteerd met deze geweldige mijlpaal. Super hoor dat je 500 volgers hebt!
Je hebt ook altijd van die verrassende kaarten en daarom kom ik zo graag bij jouw blog kijken!
groetjes, Caroline

Grietje zei

Wauw gefeliciteerd met je 500 volgers wat een aantal zeg! Ik ben al blij dat ik er bijna 100 heb hihi. Dat er nog vele bij mogen komen aan je inzet en kaartjes zal het niet liggen. Het KKT doe ik ook graag aan mee. En ik ben altijd in voor een verrassing.

Groetjes Grietje

Marijke zei

Jeetje Martina, 500 volgers! Super veel hoor! Gefeliciteerd! Heel veel mensen waarderen je kaartjes duidelijk! We kijken graag naar je blog hoor! Helemaal geen straf! Succes met de Candy, doe graag mee!! Groetjes Marijke.

karin zei

Proficiat met de 500 volgers ! Zo trouw ben ik niet echt, al een paar maandjes niet meegedaan met het KKT, maar toch wil ik een kansje wagen voor je Candy.
Op naar de 1000 volgers ?? ;)
groetjes,
Karin

Angelique zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal, wat een hoop volgers. Ik doe graag mee aan de candy.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Wat een mijjlpaal, gefeliciteerd! Ik doe graag mee :-)

Nancy zei

Hey Martina,

Hieperdepieperdepieperdepiep!!! 500 Wow!
Dat doe je goed!!

Liefs,
Nancy

Francisca zei

Wat 500 volgers!!!! PROFICIAT!!!!
Het is ook niet moeilijk.... jou kaarten zijn altijd super knap en inspirerend .
Dikke knuffel
Francisca

Gina zei

Wauw ! 500 volgers ! Ik ben al blij als ik de kaap van de 100 overschrijd ! Hihi ! Leuk dat je een candy organiseert! Ik doe graag mee! Groetjes, Gina

Lisa Resnick zei

Such a great card!
clipping path

Maria V zei

Zoo, dat zijn er een hoop.... 500. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Leuk een Candy. Ik doe graag mee met dit feestje.

Colien zei

Proficiat met 500 volgers, heel tof dat zoveel mensen van je mooie creaties kunnen genieten! Ik doe graag mee ;)
grtz Colien

Jantine zei

Wat gaaf Martina! Leuk dat je wel 500 volgers hebt, dat zijn er heel wat! Van harte!
Ik loot graag mee met je candy!
Groetjes
Jantine

Grietje Jansen zei

Nou, voor zoiets is eigenlijk maar 1 korte reactie: GEFELICITEERD!!!!!
500 volgers, en ik was al blij dat ik kortgeleden nr 80 kreeg haha.
Geweldig voor je hoor.

Grietje

Linda zei

Hoi Martina,

Gefeliciteerd met de 500 volgers.
Ik zie altijd in mijn leeslijst zoveel kaarten voorbij komen die meedoen met je uitdagingen. Super leuk om te zien, al die verschillende uitwerkingen.
Groetjes, Linda

Annie H zei

Hallo ik ben dus volger 503, gefeliciteerd met je grote aantal volgers. Via een ander blog kwam ik hier terecht omdat ik nieuwsgierig was naar de kleurenkaartenchallenge, ik was heel aangenaam verrast door je prachtige kaarten en kom zeker regelmatig terug.
Zonnige groetjes, Annie

Nicole Parmentier zei

Whoohoo 500! Prociciat!! Zeer verdiend hoor, je kleurenchallenge is elke maand weer een feestje voor vele bloggers en ook je andere kaartjes zijn altijd bijzonder en inspirerend. Op naar de 1000 zou ik zeggen ;-)

Suzan zei

Jeetje Martina 500 volgers dat is veel zeg! Super hoor!
Het is ook een leuk blog! Ik loot ook graag mee hoor!
Groetjes Suzan

Gina zei

Ik zag de candy al een paar keer op'ploepen', maar had nog niet gereageerd :) Natuurlijk doe ik graag mee ! Proficiat met je 500 volgers! Dat is een hele boel! Ik probeer aan mijn eerste 100 te geraken - hihi ! Groetjes, Gina

Nelleke zei

Zoveel volgers, gefeliciteerd met deze mijlpaal. Natuurlijk doe ik graag mee met jou mooie actie of candy zoals we dat ook wel noemen. groetjes, nellleke

Lieve zei

500+ volgers ! Proficiat !
Ik ben blijkbaar nummer 505 - ik kom al enkele jaren dagelijks eens kijken naar je creaties, maar was nooit volger geworden.
Je kaarten zijn mooi, je ontwerpen origineel, het inkleuren ongelooflijk; en ik ben fan van je doosjes !
Tof dat je een prijs weggeeft; veel geluk voor elk van ons !
Groetjes, Lieve

Mariken zei

Ik loop een beetje achter met bloggen...wat tof zeg, 500 volgers! En dik verdiend jij! Ik schaar me wel onder de trouwe volgers, al behoorlijk lang, en geniet van jou creatie’s. Ga lekker door! Xx

Bep zei

Wauw Martina gefeliciteerd, wat een hoop 500 volgers!!
Ik ben ook een trouwe volger van jou, dacht dat ik al gereageerd had maar niet dus haha.
Leuk dat je trakteert op een candy!!

Groetjes Bep

Creaellenknutselsite zei

wouw 500 volgers wat een feest, leuk dat je daarvoor een candy beschikbaar stelt. ik doe graag mee leuk hoor zag dat ik nog geen volger was maar kom al wel regelmatig langs dus gauw op de knop geklikt.
groetjes ellen

Crealientje zei

Gefeliciteerd met je 500 volgers!
Ben nog net op tijd:)
Leuk en lief dat je een Candy vergeeft, ik doe graag mee:)
Op naar de volgende mijlpaal.
Liefs Crealientje.

Epie zei

Gefeliciteerd Martina , met je over de 500 volgers het is
zondag en rotweer, dus neem ik de tijd er eventjes voor !!
Doe graag mee met jouw leuke candy , doe af en toe mee met
de challenges , wanneer ik tijd heb dan , altijd gezellig .

Op naar de 600 volgers , heb alles gedaan nu ;)
Fijne zondag en nieuwe week groetjes Epie

Irene zei

Ik ben te laat maar dat geeft niet, wil je gewoon graag feliciteren met dit prachtige ronde volgersgetal...kijk er niét van op: een blog vol verrassend mooie creaties Martina!
XxIrene

Clipping Solutions zei


Thanks for sharing your valuable thoughts with us & our readers
image masking service