zaterdag 2 maart 2019

Mannenkaarten voor 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mag ik de spits afbijten om jullie deze nieuwe uitdaging van de maand te tonen. Inge van 'In 't Woefke' wil deze maand 'mannenkaarten' zien, of lentekaartjes. Vermits ik met lentekaartjes niet zoveel heb, en altijd tekort aan mannenkaarten heb, vond ik dus het laatste wel een goed idee. Ook bij de uitdaging, hoort een trapjeskaart. Die heb je uiteraard in erg veel vormen en maten tegenwoordig. Niet allemaal eenvoudig, maar we beginnen makkelijk. Deze center stepper card leent zicht goed, om afbeeldingen goed in de kijker te zetten...
Eventjes in mijn knutselkast gedoken, en ja hoor, veel, heel veel, (zelfs nog niet uitgepakte snijmallen - bloos) kwam ik tegen.
Aan de slag dus.
Hieronder het resultaat....

Snijmallen : Marianne Design
Embossingmal : Geen idee meer, maar er zullen zeker verschillende merken dit hebben
Sentiment : My Favorite Things
Vlaggetjes : Joy

VoilĂ , missie geslaagd denk ik dan. Willen jullie ook graag met dit of ander materiaal aan de slag ? Dat kan natuurlijk ! Een ritje naar 'In 't Woefke', daar wat spulletjes halen en dan de kaartjes van alle DT leden, uiteraard ook van Maries en Inge bewonderen en je bent vertrokken !
Misschien zie we elkaar wel een keertje daar ?
Bedankt voor je bezoekje,
ik wens je alvast een heel fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart.
Groetjes, Martina
x




13 opmerkingen:

Els zei

Een mooie stoere mannenkaart en de achtergrond past er goed bij.
Fijn weekeinde en groetjes, Els

Margreet zei

Een gave, stoere mannenkaart, Martina!
Fijn weekend.
xxx Margreet

Caroline Cards zei

Heel leuk en lekker stoer!
Fijn weekend!
groetjes, Caroline

Creanita60.blogspot.nl zei

Ik vind hem super!

Jantine zei

Hartstikke leuke inspiratie voor mannenkaarten. Goed om te onthouden!
groetjes
Jantine

Enny zei

Wauw, dat is een heel mooie en stoere mannenkaart geworden, tof ! Groetjes, Enny

Ans Gilbert zei

Wat een leuke mannenkaart,
Groetjes
Ans

Colien zei

Gave, stoere mannenkaart, erg mooi!
grtz Colien

Marfien zei

Toffe kaart

Dora zei

Mooie kaart. Past helemaal voor een vent.

GerJanne zei

Ik vind het een super mooie kaart! Leuk model en een echte mannenkaart!

Judith zei

Stoere mannenkaart!
Groetjes van Judith

Laurespage zei

Ja hoor, een stoere kaart ! Een ideetje om te onthouden !
Fijne zondag !
Laurette