maandag 18 maart 2019

Elke maandag een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart 197 : Conrad

Goeiemorgen iedereen,
een lekker vol weekend is achter de rug. De festiviteiten, van de opening van de Herentalsebaan hier in Deurne werden afgerond, Inge plakte er dan maar ineens een opendeurdag aan gisteren. En zo komt het dat we een heel weekend 'In 't Woefke' mochten vertoeven.
Heel wat enthousiaste klanten zijn bij Nancy een Make en Take komen doen en vonden hun spulletjes tussen het ruime aanbod.
Op naar een nieuwe week dus...
Vandaag een verjaardagskaartje voor Conrad. Niet helemaal mijn ding, maar je probeert toch je best te doen om een gelijkaardige, gepaste felicitatiekaart te maken voor de fiere ouders en hun jarige zoon. Hij werd 1. Mij werd gevraagd om een verjaardagskaartje te maken, gebaseerd op het geboortekaartje. Hieronder mijn uitwerking. Het originele geboortekaartje zie je op de volgende foto rechts staan.

Letters : My Favorite Things
Sentiment : Els Brigé
Wiegje : Ik denk Artemio
Mama en papa : Geen idee meer...

Ik dank jullie allemaal voor jullie bezoek. Voor mij beginnen er vrij drukke weken op school. Voorbereidingen voor het schoolfeest en vertrek op zeeklassen. Het zullen pittige weken worden vrees ik. We zien wel,
geniet nog van jullie dag,
tot woensdag voor een verse kaart,
groetjes, Martina
x



10 opmerkingen:

Je@net zei

Dat heb je knap gedaan, Martina. Erg leuke kaart geworden!

Freubelmina zei

Wat ontzettend leuk om de verjaardagskaart te maken aan de hand van de geboortekaartje,het is je heel goed gelukt Martina!
Fijne maandag en lieve groetjes, Wilma xx

Els zei

Een hele mooie felicitatiekaart voor Conrad en leuk hoe je de geboortekaart hebt gebruikt.
Groetjes, Els

Nicole Parmentier zei

Wat grappig dat je het geboortekaartje als inspiratie hebt gebruikt. De naam en leeftijd maken het kaartje extra persoonlijk. Dit is er zeker eentje voor in het plakboek!

Enny zei

Wauw, je hebt een prachtige kaart gemaakt, heel passend ! Veel moed met de komende drukke weken. Groetjes, Enny

Grietje Jansen zei

Gezien het geboortekaartje, kan ik me voorstellen dat dit een uitdaging was. Vind hem niet slecht gelukt.
In ieder geval is het wel een leuk kaartje geworden.

Grietje

Angelique zei

Fijn dat je zo'n gezellig weekend had bij In het Woefke. Knap dat je een mooie passende verjaardagkaart voor Conrad maakte, ook al viel hij buiten je smaak.
Lieve groetjes Angelique

Colien zei

Opdracht geslaagd: wat een mooi resultaat gebaseerd op het geboortekaartje!
grtz Colien

Jantine zei

Heel knap gedaan, Martina! Het valt soms niet mee om in de lijn van een bestaand kaartje iets leuks te maken, maar dit is heel goed gelukt!
Groetjes
Jantine

Francisca zei

Toch een zeer leuke kaart .
Francisca