woensdag 20 maart 2019

Laten we vieren & de dag versieren

Goeiemorgen iedereen,
jawel, elke dag een feestje... Hahahaha ! Niet altijd even makkelijk, maar de onderstaande kaartjes zullen zeker wel een hulp zijn, nietwaar ?
Ik maakte een vrolijke reeks, lekker wat stempelen en wat dessignpapier opgebruiken. Hieronder de resultaten.

Letters : Stampin Up en een goedkoop setje dat ik op een beurs kocht
Vlaggenlijn : Joy
Stokje : Eigen voorraad van bij Mc Donalds
Papier : Action
De 'keuteltjes' : Geen idee, zat ergens mee in een stempelset, vond het wel leuk om hier te gebruiken

Ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een kerstkaart.
Tot dan,
groetjes, Martina
x




10 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuke en vrolijke reeks !
Groetjes
Margo

Els zei

Mooie feestelijke serie kaartjes Martine.
Groetjes, Els

Mariken zei

Wat leuk! Zo vrolijk en feestelijk, echt gaaf gedaan!

Je@net zei

Wat een leuke en feestelijke kaarten, Martina!

Colinda zei

Wat een feestelijke kaartjes!
Geniet van je dag,
Colinda

Jantine zei

Heel gezellig en leuk idee om de dag te versieren. Grappig ook jouw voorraad roerstaafjes van de McD!
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Dit zijn nog eens vrolijke kaarten! De tekst is gaaf en de vlaggenlijnen zijn tof. En de keuteltjes, die maken het af ;-)

GerJanne zei

Heel leuk, zo'n serie in verschillende kleuren. Daar houd ik wel van!

Enny zei

Oh, wat mooie en vrolijke kaartjes, en ja hoor, elke dag "vieren" ! Groetjes, Enny

Francisca zei

Leuk , leuk die dat ik heb gekregen hangt nog steeds op het prikbord;-)

Francisca