woensdag 27 maart 2019

Kleurenkaartenteam 2019 : 3 de schakel : Bordeauxrood met perzik oranje

Goeiemorgen iedereen,
vandaag is het de laatste woensdag van de maand, jawel ! Soms vraag ik me af, waar de maand naartoe is... Het vliegt weer voorbij !
Deze keer hebben we voor jullie bordeauxrode met perzik oranje kaartjes / creaties voor je. Geen makkelijke combo. Maar... eens bezig, niet te stoppen ! Ik maakte dan ook 3 kaartjes. Het kaartje met de taarten is gemaakt naar een ideetje van Ingrid (52 WTC).
Hieronder de resultaten.

Stempelset taarten : Stampin Up
Celebrate / So Sweet : Internet
Sentiment : Hampton Art
Hartje : Stampin Up
Snoepjes : Internet
Sentiment : Congratulations : Stampin Up





Ook deze maand mocht ik op een heleboel deelnemers rekenen ! Wat leuk ! Breng bij iedereen een bezoekje, want daar gaat het tenslotte om !
Hieronder het hele lijst(je),wel DERTIG deelnemers deze keer, joehoe, dat doet wat met een mens !
1.Sarah12.Grietje's Kaartenhoekje23.Nancy-tisallemaalhandwerk
2.Jantine13.Chantal24.Ellen
3.Rhode14.Bep25.Karin
4.Crea Nancy15.Annemarie en Merit26.Nicole
5.Ger Janne16.! neke27.Yvonne Spikmans - Van Bruggen
6.Nelleke17.Laurette28.Linda T
7.els van herck18.Margreet29.Caroline Van den Neste
8.Colien19.Marijke30.Petra
9.Mariken20.Ans S.31.Rosina
32. Martina's kaartjes
10.Marfien21.Femminde
11.Monique22.Epie
Ik dank jullie allemaal weer voor jullie medewerking en zie jullie graag morgen terug voor een kerstcreatie !
Groetjes, Martina
x

31 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een leuke serie!! Inderdaad niet zo'n gemakkelijke combo, mijn oranje was te oranje en het papier wat ik gebruikte viel op de foto wat te roze uit... tja...
Zal tegen de volgende maand wat anders uitzoeken... haha!!

Liefs,
Nancy

Linda Visser - van der Velden zei

Ahh sorry dit keer lukte mij het niet om mee te doen maar volgende keer ben ik er graag weer bij!
Straks even een rondje maken langs iedereen.
Groetjes Linda

Nancy Soetaert zei

wat een mooie reeks kaarten Martina!
Dankjewel voor het blijven organiseren van het KKT, ik vind het telkens zo leuk om al die variatie met 2 kleuren en ontelbare technieken en stijlen te zien!
Groetjes
Nancy

Sarah zei

Maar liefst drie! Tof! Die met de snoepjes vind ik heel plezant. Ik heb er plezier in om een toertje te doen met mijn gekozen kleurtjes. Perzik is natuurlijk ruim interpreteerbaar...
Fijne dag!

Colien zei

Erg geslaagde kaartjes in deze kleurencombi, mooi! Die met de taart doet me denken aan een heel gezellige dag :)
grtz Colien

chantal zei

Wat ijverig, maar ze zijn top je kaarten. Je was dus echt niet te stoppen.

Moeilijke kleurencombinatie, maar toch al superleuke kaarten zien passeren.

Bedankt weer om het te organiseren.

Liefs Chantal

Marfien zei

Goed gelukt deze tour, vond het geen moeilijke combinatie, alleen het potje tijd was leeg . . .
maak je de teksten met je Silhouette?

Caroline zei

he wat leuk zo zie ik ook eens andere mogelijkheden, heel anders dan mijn stijl, en vooral heel vrolijk
groetjes Caroline

Jantine zei

Leuke kaartjes, Martina. Heel verschillend, ook al hebben ze dezelfde kleuren. Die met die snoepjes vind ik heel grappig, die met het hart heel mooi en bij ie me de taartjes vind ik de achtergrond heel mooi en het gebruik van vellum erg leuk!
Geslaagd dus :-)
Bedankt voor weer deze uitdaging!
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Wat een vrolijke kaartjes heb je gemaakt in de kleuren van het KKT, super leuk Martina!

Groetjes, Merit en Annemarie

Linda zei

Hoi Martina,
Wat een leuke serie kaarten!
Ik vond het best moeilijk zo de eerste keer :)
Erg leuk dat je dit al zo lang doet.
Groetjes, Linda

Petra-loves-paper zei

Leuk om te zien dat je met slechts 2 kleuren 3 totaal verschillende kaarten kunt maken. Mooi! Ik was een tijdje afwezig bij het kkt, maar ben nu weer terug, goh... Dit is toch echt een gezellige kkt groep, ik mis jullie!. Bedankt voor het organiseren elke maand weer, groetjes Petra

Mariken zei

Hele mooie serie kaarten! Al je eenmaal bezig bent, zit je in de flow he?!

Laurespage zei

Alle 3 hele mooie kaartjes !
Groetjes,laurette

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Martina!

!neke zei

Leuke serie en de laatste heel herkenbaar !

karin zei

Heel blogland kleurt vandaag rood/oranje :) Jouw kaartjes zien er ook prachtig uit Martina.
groetjes,
Karin

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, zelfs 3 kaarten met deze (toch wel moeilijke) combi.. Mooi gedaan Martina! Lieve groetjes, Yvonne

Margreet zei

Haha, jij was niet te stoppen. Maar het is een prachtige serie geworden!
xxx Margreet

Judith zei

Mooie kaartjes geworden, vind de kleurkeuze grappig en bijzonder.
Groetjes van Judith

Rhodé zei

Je hebt er weer een hele serie mee gemaakt! Leuk, hoor! Erg tof, deze maandelijkse uitdaging.

Marijke zei

Wat een mooie kaartje heb je gemaakt van deze moeilijke kleuren!Die snoepjes vind ik leuk! En inderdaad de taartkaart komt me bekend voor! haha! Leuk gedaan! Groetjes Marijke.

Femminde zei

Wat een toffe kaartjes Martina!!
Bedankt weer voor het organiseren. Ik hoop er volgende maand weer bij te zijn.
Groeten van Femminde

Ellen zei

Jij had de smaak goed te pakken met deze twee kleuren. Gave reeks. Superleuk dat er deze maand zoveel deelnemers zijn. Dankzij jou, ere wie ere toekomt.

Ans S. zei

Wat een prachtige serie kaarten heb je weer gemaakt in de gevraagde kleuren van het KKT.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Hoi Martina,
ik vind het een prachtig combo. En je kaartjes zijn allemaal super. Die met het hart is mijn favoriet!! Dank je wel weer voor het organiseren!

Rosina zei

3 schitterende kaartjes heb je gemaakt in deze kleurtjes Martina...het zijn stuk voor stuk echte toppertjes

groetjes Rosina

Creatiels zei

leuke reeks kaartjes ie het geworden. de "snoepjeskaart" geniet mijn voorkeur.
bedankt om deze keer weer in goede banen te leiden.
groetjes
Els

Nicole Parmentier zei

Drie kaarten maar liefst! En alledrie superleuk en feestlijk! De KKT challenge lijkt steeds populairder te worden. Het is dat ook zo leuk om mee te doen. Ik mis het echt als ik er Ă©Ă©ntje over sla. Bedankt voor de goede zorgen weer!!

Dora zei

Prachtige kaarten. Mooie serie.

Francisca zei

Wat leuk trio heb je gemaakt
Dat eentje staat hier nog op de kast ;-)
Groetjes,
Francisca