zaterdag 14 augustus 2021

Big birthday wishes

Goeiemorgen iedereen,
een heel zonnig weekend, heb ik begrepen, daar hoort een zomerse kaart bij. Deze keer amuseerde ik me met het stempelset van My Favorite Things, de gekke vliegtuigjes.... Vliegend door de roze hemel, bezaaid met witte wolkjes, wordt het vast en zeker een fijne vlucht. 🥰.
Ik gebruikte weer 1 van mijn favoriete modelletjes, je weet wel, dat verhaal om mijn papiertjes op te gebruiken....😉. Het zal nog wel een 'paar' keer (= lees : dikwijls) langskomen. 

Papier : Action
Happy Birthday in kader : Artemio
Alle andere materiaal : My Favorite Things

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie heel graag terug  op maandag voor een verse kaart. 
Lieve groetjes
Martina
X






8 opmerkingen:

GerJanne zei

Superleuk! Dat roze is wel heel gaaf en die stempelset is erg leuk!

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de leuke vliegtuigjes erop leuk de roze kleurtjes
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke stempelset en zo leuk in de roze wolken zijn hihi. Ook de binnenkant heb je weer tot een verrassing omgetoverd Martina. Mooie kaart.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Wat een superleuke kaart, de ontvanger zal er vast helemaal mee in de wolken zijn!!!

groetjes van Ank

Marfien zei

Als je met zo'n vrolijke kaart niet in de wolken bent . . .

Aartje zei

Enorm leuk is deze kaart Martine. Leuk dat roze!
Groeten, Aartje

Annie H zei

Oh geweldig kaartje met die grote letters, dat papiertje heb ik trouwens ook nog (en nog een heleboel meer ;-) De stempel is ook superleuk !!
Groetjes, Annie

Nancy zei

Hey Martina,

Super toffe kleurencombo! En leuk hoe je de vliegtuigjes hier op verwerkt hebt! Ben helemaal fan alhoewel ik niet zo roze aangelegd ben...

Liefs,
Nancy