zaterdag 7 augustus 2021

Een kleurrijke wasserette voor 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
een verse maand, dus ook een verse uitdaging voor het DT van 'In 't Woefke'. Inge had het idee om ons aan de slag te laten gaan met 'winkelen, vitrines, winkels enz.' Deze opdracht draaide ik even naar mijn kolfje en knutselde een heuse 'wasserette'. Die zie je ook in de winkelstraten en zijn zeker en vast nodig.
Ik zorgde voor veel wasmachines en uiteraard ook heel veel was. Knipte alles uit en maakte er een tafereeltje mee. Hieronder het resultaat.

Wasserette stempels : Lawn Fawn, gekleurd met aquarelpotloden
Wasdraad en wasknijpers : Marianne Design
Schabben : Lawn Fawn

Wil je graag deze kaart en andere creaties betasten / bekijken ? Dat kan in de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. Kijk je voor je vertrek wel even de vakantieregeling na op hun blog. Zo sta je niet voor gesloten deuren !
Vele groetjes,
Martina
x





6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een gaaf kaartje vol kleur en ziet er zo gezellig uit met de waslijnen heel wat stempelwerk!

Els zei

Een super leuke kaart van de wasserette en dat lijntje met de was vind ik zo leuk hierbij.
Groetjes, Els

VoormeKaartje zei

Wow wat is dit leuk geworden. Heb je vast veel werk van gehad.
Liefs, Christa

Nicole Parmentier zei

Wat een geweldig leuke kaart is dit!! Ieder weekend komen mijn jongens thuis uit hun studentenkamers met bergen was.. dan ziet het er bij mij ook zo uit. Al heb ik helaas niet zoveel wasmachines. Maar dit kaartje vind ik te gek!

Jantine zei

Oh, hij is geweldig, Martina! Wat een vrolijkheid. Geweldig model!
Groetjes
Jantine

Aartje zei

Wat een geweldig leuke kaart is dit. Echt superleuk.
Groeten, Aartje