woensdag 11 augustus 2021

Cactussen voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
deze maand staan 'winkelen, etalages, vitrines, shoppen,...' in de kijker bij 'In 't Woefke'. Geen makkelijke opdracht, maar kijk. Het cactus setje van My Favorite Things lonkte om weer een keertje gebruikt te worden. Dan zag ik de 'winkeltjes van Art Impression' bij Inge langskomen. Het idee groeide. Eerst amuseerde ik me met alle cactussen wel een 5 à 10 tal keer te stempelen, inkleuren en dan uitknippen. Ze kregen allemaal een ereplaats in mijn cactuswinkeltje hieronder. (wie zich afvraagt of er écht cactuswinkeltjes bestaan, jawel hoor ! Hier in het Antwerpse is er zeker al eentje ! 🌵)
Ik maakte een soort 'trapjes', de kaart kan dus ook echt dicht als dat nodig is.

Papier : Eigen voorraad
Golfjes in het afdakje : Pons Sizzix
Cactussen : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Schabben tegen de muur : Lawn Fawn

Willen jullie deze kaart en andere creaties graag bewonderen / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan 'In 't Woefke', Inge helpt je graag op weg met je aankopen en technieken.
Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie heel erg graag morgen terug voor een verse kerstkaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x




11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Helemaal leuk zo`n catus winkelkaartje!
Fijne dag.

Anita van Deur zei

Ik las net dat je jarig bent, van harte gefeliciteerd en een mooie dag toegewenst!

Nynke zei

Wat een geweldig volle winkel op je kaart! Prachtig gemaakt, wat zijn die cactussen leuk!
En van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Groetnis Nynke

Irene zei

Keigave "cactuswinkel", keus genoeg! Jou wens ik ook een héél prikkelende - in de goede zin 🍹 🤣 - verjaardag Martina!
XxIrene

Rhodé zei

Ook al heb ik zelf geen cactusstempels, ik vind ze altijd erg leuk. Wat heb jij een leuk cactuswinkeltje gemaakt! Echt geweldig!

Nancy Soetaert zei

Zo'n vrolijk winkeltje... Helemaal top!
Geniet van. Je verjaar-dag vandaag !
Nancy

Colinda zei

Dat is nog eens een gezellig winkeltje met al die lachende cactussen! Sommige lijken zelf twee staartjes of een knotje te hebben, hihihi!
Gefeliciteerd met je verjaardag, dat het maar een hele gezellige mag worden,
Colinda

Marfien zei

Wat een leuk winkeltje heb je gemaakt, dat was een heel werk om deze te vullen
tof kaartje Martina
Fijne dag

Creaellenknutselsite zei

allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst.
Wat een leuk kaartje met de cactussen in het winkeltje wat een werk al die cactusjes stansen maar het resultaat mag er zijn
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een geweldig leuk cactuswinkeltje! Al moet ik er niet aan denken daar te werken, ik zou me elke dag wel een keer prikken denk ik. Lees hierboven dat je jarig bent.. proficiat!!

Epie zei

Gefeliciteerd nog met je verjaardag Martina je
Kaart is onderweg , van het noorden naart zuiden !!
Groetjes v Epie xX