donderdag 12 augustus 2021

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag zoals altijd. Mijn 'popping flap' kaart hieronder. Blijkbaar werkt het allemaal een beetje aanstekelijk, want ik heb begrepen dat er enkelen het modelletje zijn gaan opzoeken en al met succes hebben nagemaakt ! Top hoor !
In ieder geval, de mijne draagt weer wel wat papiertjes, joepie !

Papier : Bo Bunny
Sentiment : Different Colors
Vilten sterren : Wibra

Wil jij deze week graag ook meedoen met de wekelijkse uitdaging van het team van '52 weeks to christmas' ? Dat kan, link dan je kaartje op hun blog en dan brengt een DT lid je zeker en vast een bezoekje.

Wat betreft de vraag aan het kleurenkaartenteam.... Ik heb beslist ! Heb ook na lang zoeken de nieuwe kleurencombo al geprogrammeerd 😉. Nu pas ontdek ik, wat een moeilijke opdracht het is 😊. Maar na wat zoeken en het lijstje er bij te nemen van de vorige keren, weet ik het. Goed he ? Jullie zullen moeten wachten tot begin september, sorry ! Toch bedankt om de verantwoordelijkheid ook een keertje in mijn schoenen te schuiven, hopelijk ook in september veel deelnemers.

Ik dank ook iedereen voor de lieve verjaardagswensen gisteren en een heleboel leuke verjaardagskaartjes. 
Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Tot dan!
Groetjes, Martina
x





11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gaaf kaartje met de ster en een mooie kleurencombinatie, fijne dag.

Margreet zei

Superleuke kaart met een mooie ster.
Ben benieuwd naar de door jouw gekozen kleurencombi.
Alsnog proficiat met je verjaardag!
xxx Margreet

Eri zei

Ik lees dat je gisteren jarig was; nog Gefeliciteerd!
Mooie kaart heb je gemaakt met dit leuke model, en weer leuke papiertjes bij elkaar gezocht.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Martina, leuke kleuren en het model blijft leuk. Hopelijk heb je mijn kaart ook ontvangen en heb je een leuke verjaardag gehad?
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Ha leuk, jij hebt ook je favoriete modelletje weer gebruikt. Mooi dessinpapier heb je gebruikt en een prachtige ster voorop.
Groetjes
Jantine

Diny zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Martina.
Je hebt weer een prachtige kerstkaart gemaakt!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een super leuk kaartje weer Martina! Een fijne verjaardag gewenst! Mijn kaartje komt eraan (helaas een beetje te laat denk ik ) Groetjes Marijke.

Suzan zei

Mooie kaart Martina,ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad en dat mijn kaartje aangekomen is.
Groetjes Suzan

Laurespage zei

Martina, eerst en vooral een late maar toch gelukkige verjaardag. Je kaartje is weer top en een heel mooi model heb je gemaakt’
Groetjes. Laurette

Femminde zei

Wat een leuke kaart en zo'n mooi model!! En die tekststempel is tof. Ik heb hem ook en als ik dit zo zie moet ik hem gauw weer pakken.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde