maandag 27 februari 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Sep

Goeiemorgen iedereen,
een (hele) tijd geleden, werd Sep geboren. Het kind gezond, het geboortekaartje op tijd ontvangen van de fiere ouders. Toch bleef mijn kaartje wat op zich wachten. De achtergrond maakte mijn dochter, die wel meer 'thuis is' in waterverf. Die had ze ook netjes op tijd aan mij bezorgd. Toch bleef de afwerking door mij wat liggen. Geen idee waarom. Sep was ondertussen al bijna 4 of 5 maanden toen eindelijk de kaart afgewerkt werd.... 😇. Gelukkig hadden de ouders veel geduld en werd het kaartje alsnog enthousiast onthaald...

Achtergrond : Waterverf (gemaakt door mijn dochter)
Naam : Silhouette

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de (werk) week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor de verse oproep van het kleurenkaartenteam.
Tot woensdag,
groetjes, Martina
x


9 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,
Waw! Wat een mooie achtergrond (mag ik zeggen mooier dan het originele?) Ik denk dat ik jouw dochter wel eens kom 'lenen' als ik nog een keer zo'n kaart moet maken, haha!!
En ja, zo'n letters... Dan ben je heel dankbaar dat je een Silhouette in huis hebt, hé? Ik heb er dit weekend met de hand uitgesneden, ik heb aan je moeten denken...
Geweldige kaart werd het! En 4 maanden? Valt nog mee hé! Ik heb straffere verhalen ze!! ;o)

Fijne werkdag,
Liefs,
Nancy

Elly zei

Dat heb je heel mooi gemaakt deze kaart.
Groetjes Elly

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Stiekem vindt ik jouw versie leuker dan de originele.

Anita van Deur zei

Schitterende kaart!!

!neke zei

Heel mooi !!!!!!
Mooie letters !
Groeten Ineke

Ans Gilbert zei

Wat een mooie babykaart, de achtergrond is super en de gouden tekst echt top!
Groetjes,
Ansx

Diny zei

Wow....wat heb je dat gaaf gedaan Martina....prachtig kaartje!
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat een gave kaart is het geworden!! En ja soms kom je er niet toe. Ik moet nodig verder met kraamkadootjes. Maar ja ik heb nog meer op mijn lijstje. Al is de oudste ondertussen al 2 .
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

Oh joh, prachtig!!
Wat een mooie achtergrond.