donderdag 23 februari 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Gebruik strookjes of tape op je kaart

Goeiemorgen iedereen,
de laatste donderdag van februari. Jawel, wij, het DT van '52 weeks to christmas' hebben voor jullie weer een leuke challenge bedacht. Gebruik strookjes of tape op je kaart. Je zal vast wel iets in de kast hebben liggen, dat je voor de creaties kan gebruiken... 
Ik heb me met regenboog kleurtjes geamuseerd. Daarop de leuke sterren van Memory Box. Ze plakken heel erg moeilijk, maar het resultaat mag er altijd wel wezen als het dan toch lukt.

Boorden : Memory Box
Christmas : Alexandra Renke

Wil jij graag meedoen met deze uitdaging ? Dat kan, link je kaartje vanaf morgen op het blog van '52 weeks to christmas' en je maakt kans op een leuke weggever.
Heb je een 'gewone' kerstkaart gemaakt ? Niet erg, die kan je vandaag al linken op het blog. 
Een DT lid brengt je vast een bezoekje.
Ik wens iedereen een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke' (we blijven in de regenbogen kleuren verder doen), tot dan !
Groetjes, Martina
x




TIP : Hieronder toch nog even de foto delen op welke manier ik de strookjes op z'n plek heb gehouden. Door Post-it tape te gebruiken, kan je alle strookjes mooi in de gleufjes plaatsen. Dan het geheel even omdraaien en dan kan je op de achterzijde lijm aanbrengen. Het geheel op je kaart leggen, de Post-it plakband er voorzichtig afhalen. 


15 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Leuke regenboog-kerstkaarten werden het! Die boorden heb ik ook nog in mijn collectie. Maar ga wel iets anders verzinnen hoor...

Liefs,
Nancy

Caroline Cards zei

Heel mooi met de regenboog strookjes en prachtige sterrenrand.
Groetjes, Caroline

femke zei

Heey Martina,
wat een leuke regenboog kerstkaartjes!!!

Groetjes Femke

Elly zei

Echt een vrolijke kerstkaart, leuk zo met die strookjes.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al de verschillende kleurtjes, lekker vrolijk
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een leuke vrolijk kerstkaartjes Martina met al die strookjes.
Liefs Annemarie en merit

Eri zei

Wat een leuke en kleurrijke kaarten Martina!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Heel leuk, regenboog-kerstkaarten, Martina! Slim om met een tapeje de strookjes op hun plek te houden. Doe ik ook geregeld. En die sterren zijn prachtig, maar wel een heel gepriegel, denk ik, om die vast te plakken.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Dat zal een hele klus geweest zijn met al die kleurtjes! Mooi gedaan hoor en een mooi voorbeeldje voor iedereen! Groetjes Marijke

Suzan zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt voor de Challenge Martina!
Groetjes Suzan

Daphne zei

Wauw, wat een kleuren explosie.
Heel erg mooi.

GerJanne zei

Dat ziet er tof en vrolijk uit met die regenboogstrookjes.
Nog bedankt voor het toevoegen van mijn link bij het KKT.
Zo stom van me....Nou ja, het is goed gekomen.

marian zei

Een gezellige , vrolijke kaart heb je gemaakt met de streepjes.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Super vrolijke kerstkaart !!!!
Groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

Leuk zo'n regenblogkerstkaarten! Die borders zijn heel mooi erbij.
Groetjes
Nancy