woensdag 22 februari 2023

Kleurenkaartenteam 2023 : 2 de schakel : Bordeaux rood met pastelgeel (zachtgeel)

Goeiemorgen iedereen,
vandaag de laatste woensdag van de maand, dus komt het kleurenkaartenteam blogland veroveren met de kleuren bordeaux rood en pastel geel. Deze werden gekozen door GerJanne.
Ik vond de combo alvast niet makkelijk, dus ging ik op zoek naar voorwerpen die die bepaalde kleur hebben. Zo kwam ik uit op 'licht' en een stenen muur.
Hieronder het resultaat.

Muur : Marianne Design
Lampjes : Geen idee
Sentiment : Stampin Up




Uiteraard ben ik niet de enige die met deze kleuren aan de slag ging. Een mooie, lange lijst met enthousiaste deelnemers, meldden zich in de loop van de maand aan.
Hieronder de lijst.


Breng hen zeker allemaal een bezoekje en vergeet vooral geen reactie achter te laten, want daar gaat het tenslotte om.
Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kaart voor DT '52 weeks to christmas', we hebben weer een nieuwe uitdaging voor jou !
Tot morgen,
grtjs, Martina
x


 

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat is dit een gave kaart, je keuze met de lamp stansje het licht dat en de stoere muur super en de tekst past er natuurlijk uitstekend bij.
Ergens heb ik het verkeerd gelezen 🀭 bij de oproep ik las geel en pastel geel bij het bordeaux rood. πŸ™ƒ
Fijne dag.

Elly zei

Dit is een aparte kaart, erg mooi.
Groetjes Elly

Caroline zei

Wat leuk gedaan met die lampjes, groetjes Caroline

Nancy Soetaert zei

toffe kaart met de KKT-kleuren, ik vond het ook geen makkelijke combi.
Groetjes
Nancy
PS Geniet van je vakantieweekje!

Jantine zei

Wat een gave kaart, Martina. Die lampjes zijn enig! Goed idee in deze kleuren. Ik vond het ook een lastige deze maand. Maar ik ben er ook uit gekomen. Ben heel benieuwd naar de anderen.
Bedankt weer voor het faciliteren van het KKT!
Groetjes
Jantine

Colien zei

Heel leuk gevonden, gaaf kaartje! Het is geen makkelijke combinatie, moest ook weer even goed nadenken. Maar gelukt πŸ˜‰
Bedankt weer voor de organisatie, ik ga een rondje doen.
Grtz Colien

Marfien zei

Tof kaartje, leuk idee met de lampjes tegen de muur

Daphne zei

Nou ja zeg, dat is een goed idee!!!
Nooit aan gedacht maar het is super mooi.
De tekst erbij maakte het af, ik hou hiervan.

Wilma zei

Wat een SUPER MOOI kaartje is dit Martina en wat een LEUK idee zo met die lampjes en die muur. En dat allemaal in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs, Wilma πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Marijke zei

Wat een leuke stansjes zijn dat van die lampjes! En super leuk kaartje er mee gemaakt samen met de tekst! Was een moeilijke uitdaging, maar het is weer gelukt! groetjes Marijke

GerJanne zei

Wat een leuke kaart is het!! Ik krijg te horen dat ik er zelf niet bij sta!! Wat dom, kleur gekozen en vergeten mijn linker bij te zettenπŸ™ˆ
Voor iedereen die dit leest: www.gerjanneke2.blogspot.com

GerJanne zei

Link erbij te zetten...

Grietje Jansen zei

Wat grappig die lampjes, ken die stans totaal niet.
Mooie kaart.
Grietje

Femminde zei

Oh je had het licht gezien!! (geintje)
Hele leuke kaart met die gave stansjes. Tof geheel!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Dit heb je leuk gedaan Martina....wat een briljant idee om lampen te gebruiken!
Groetjes Diny

karin zei

Echt leuk die lampjes op je kaartje. Super mooi gemaakt.
Leuk om weer eens mee te doen, met het KKT.
Groetjes,
Karin

chantal zei

Wat een bijzondere kaart heb je gemaakt. Ze is wel heel mooi.
Ik kom daarjuist tot de vaststelling dat het al de laatste woensdag is.....
Liefs Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie kaart Martina! Mooi gedaan in de KKT kleuren en dankjewel weer voor een maand! 🌺☕️

PIKO hobbyblog zei

Wat een gave kaart is dit Martina zo met die lampjes een heel leuk idee.
Liefs Pia

HenriΓ«t zei

Wat super leuk met de muur en de lampjes. Een top kaartje!
Mijn kaartje is niet gelinkt maar ik heb er wel eentje geplaatst met de gevraagde kleuren vandaag.
Groetjes van HenriΓ«t

Nelleke zei

Nou er is bij jou wel ene lichtje gaan branden zeg! Haha, maar zeker weten dat het een leuke kaart is geworden. Groetjes, Nelleke

Nancy zei

Hey Martina,
Deze is heel erg mooi geworden. Ik vond het zelf ook geen gemakkelijke combinatie maar uiteindelijk is mr inspiration toch wel langs gekomen. Op naar de volgende maand, nu al benieuwd want dat pastel is niet echt mijn ding ze...
Liefs,
Nancy

femke zei

Heey Martina,
wauw dit is een gave kaart geworden zeg. Deze kleurencombo klinkt inderdaad ingewikkeld maar u heeft er een heel gaaf geheel van gemaakt.

Groetjes Femke

Sarah zei

Wat een orginele kaart! Tof bedacht met het licht!

!neke zei

Wat een gave kaart !!!
Groeten Ineke