zaterdag 11 februari 2023

Happy BRRRRR - thday voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
we blijven nog even in de winterse sferen met DT 'In 't Woefke'. Deze keer krijg je een leuke doorkijkkaart, of is het een doorkijkdoosje ? Beslis zelf maar welke naam het krijgt. 
Ik liet me inspireren door het DT team van My Favorite Things, daar vond ik een superleuk voorbeeldje dat ik gebruikte voor de verwerking van dit leuke stempelset.
Heb dit guitige duo al een tijdje in mijn bezit, nog nooit gebruikt, maar kijk, hier krijgen ze de kans om zich lekker te laten gaan...
De pinguïns op de achtergrond zijn druk in de weer om lekkere vis te vangen. 
Toch even een kritische bedenking, dat deze samenstelling nooit in de natuur zal te zien zijn, omdat de twee diersoorten op de verschillende polen leven. Maar het blijft wel erg leuk...

Achtergrond : Distress Ink, bewerkt met wat druppels water
Afdrukjes : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : My Favorite Things
Zee / sneeuw : Lawn Fawn, maar een heleboel merken hebben dit ondertussen in hun gamma
Doosje : My Favorite Things

Het leuke aan dit doosje is, dat je het helemaal plat kan maken en binnen formaat kan opsturen. Dus dat is wel een meevaller...
Wil je deze kaart en andere creaties bewonderen ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan 'In 't Woefke' in Deurne. Inge staat voor je klaar om je verder te helpen in het reuzengroot aanbod.
Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x







6 opmerkingen:

Elly zei

Het is een mooie kaart, en die ijsberen zijn zeker superleuk.
Groetjes Elly

KarinsArtScrap zei

heerl erg mooi Martina

gr karin

Daphne zei

Zoooooo, wat leuk weer zeg.
En het leukste is dat het plat kan, dus verstuurd kan worden als een "kaart", ik hou daar wel van.
Als je niks had gezegd over de diereen samen had ik het nóóit bedacht en ach, in blogland kan alles😉

jackelien zei

Prachtig tafereel. Super gaaf de ijsberen.
Gr Jackelien

GerJanne zei

Heel gaaf! Al die modellen die je plat in een enveloppe kunt doen zijn zo gaaf en verrassend voor de ontvanger..

Laurespage zei

Een hele mooie kaart Martine en leuk met de ijsberen. Sorry, dat ik zo laat ben, het was hier een drukke en weekend.
Groetjes en fijne week.
Laurette